به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهدی کاظمیان، سخنگوی سازمان با بیان اینکه میز خدمت منطقه آزاد انزلی با ریاست معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تشکیل می شود، اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان گیلان و با حضوردکتر احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میز خدمت منطقه آزاد انزلی در روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم بهمن ماه جاری در دفتر نمایندگی این سازمان درخیابان 107 بلوار گلسار رشت، برقرار می باشد.

وی اضافه کرد: میز خدمت مزبور که به منظور طرح و بررسی مسائل،مشکلات و درخواست های موضوعی مرتبط با حوزه فعالیت سازمان منطقه آزاد انزلی و با حضور مدیران مربوطه سازمان از ساعت 8 صبح الی 18 در روزهای فوق منعقد می باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفتنی افزود: براین اساس عموم مردم می توانند در روزهای فوق به آدرس فوق مراجعه نموده و نسبت به طرح و پیگیری درخواست های خود اقدام نمایند.

گفتنی است دکتر سید ابراهیم رییسی، ریاست محترم جمهور و هیأت محترم دولت سیزدهم، روز جمعه هشتم بهمن ماه 1400 به استان گیلان سفر می کنند.