به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی مجید ستوده در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی ۱۴۰۰ شهرستان بندرانزلی گفت: در سال جاری به دلیل شرایط کرونایی نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح جهان که درگیر کرونا بود باعث شد بسیاری از رویدادهای ورزشی برگزار نشود و بسیاری از ورزشکاران در این برنامه‌ها نتوانستند شرکت کنند علی‌رغم این اتفاق انزلی میزبان پنج رویداد ملی همچنین یک رویداد بین‌المللی ورزشی بود که این رویداد به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در انزلی برگزار شد.

ستوده افزود: ۱۷ تیم به نام انزلی در مسابقات کشوری شرکت کردند که ۱۱ تیم با نام باشگاه ملوان در رشته‌های مختلف ورزشی بود و شش تیم نیز به نام شهرداری بندر انزلی در مسابقات مختلف ورزشی شرکت کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه بیش از ۵۰ ورزشکار به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند، گفت: نیمی از آنها در قایقرانی بودند که این نشان از سهم ما در این رشته است و نیازمند است مسئولان عنایت بیشتری به این رشته ورزشی در سطح شهرستان بندر انزلی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در رشته‌های مختلف ورزش‌های ساحلی نیز ورزشکاران شهرستان به اردوهای مختلف ملی دعوت داشتیم، افزود: حدود ۴۰ مدال رنگارنگ ملی و شش مدال رنگارنگ بین‌المللی توسط ورزشکاران انزلی کسب شد.