به گزارش اکونا پرس،

رسول اکبری در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص اقدامات، فعالیت ها و برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر به جزیره قشم خاطرنشان ساخت: ساماندهی و تکمیل 10 کمپ پارک ساحلی در جزیره جهت رفاه مسافران و گردشگران از جمله این اقدامات است.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ، پروژه مذکور شامل ساماندهی و تکمیل کمپ پارک هامون، کمپ پارک کندالو، کمپ پارک ساحل جنوبی، کمپ پارک درگهان، کمپ پارک سلخ، کمپ پارک هلر، کمپ پارک ایران زمین، کمپ پارک سوزا، کمپ پارک لافت و کمپ پارک ریگو است.

وی همچنین به تامین بودجه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم جهت این امر خبر داد و گفت: بهره برداری از سه پارک جنگلی و محله ای، آسفالت معابر عمومی شهرک سام و زال و آسفالت پارکینگ پارک ساحلی زیتون را از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران است.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم از ساماندهی امکانات و زیرساختهای گردشگری در پارک های ساحلی جزیره قشم خبر داد و  یادآور شد: همچنین در این راستا تعمیرات سرویس های بهداشتی پرتابل و ثابت در پارک ساحلی زیتون انجام شده است.

وی همچنین از تهیه و نصب پنج باب سرویس بهداشتی پرتابل و آماده سازی سکوهای سیمانی، ساخت و نصب 11 عدد تابلوی راهنمای مسیر بندرعباس به پهل خبر داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، بیان داشت: بهره برداری از سالن جدید ترانزیت مسافری فرودگاه بین المللی با مساحت سه هزار و 334 متر مربع مجهز به 9 کانتر پذیرش و پشتیبانی پنج پرواز همزمان با استفاده از فناوری های مدرن در زمینه IT نیز از دیگر اقدامات انجام شده به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران محسوب می شود.