به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی،  اولین پروژه‌ای که مدیرعامل سازمان از آن بازدید کردند پروژه مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی بود . این پروژه بزرگترین مجموعه تفریحی آبی شمال کشور بوده که با سرمایه گذاری ۴۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی داخلی همراه با سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و رعایت استانداردها و شاخص‌های بین المللی در فضایی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۲۳۰۰۰ مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

دومین پروژه هتل پنج ستاره منطقه آزاد انزلی بود . این هتل در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر در حال ساخت بوده و این طرح از شمال دید کامل به دریا و نوار ساحلی و مارینا و در مجاورت پارک آبی قرار گرفته است.

 ایشان در ادامه بازدیدها سری هم به یکی از این پروژه ها که در مراحل پایانی ساخت بوده ، مجتمع تفریحی ورزشی پردیس زدند.

مجتمع پردیس با زیربنای حدود ۱۷ هزار متر مربع شامل کاربری‌های تفریحی ، گردشگری و ورزشی است .

در این مجتمع سالن های استخر ، سونا و جکوزی و سالن‌های ورزشی شامل سالن ورزشهای والیبال ، فوتسال ، بسکتبال ، إسکواش ، بدمینتون و مرکز کلینیک درمانی و بهداشتی می باشد.

آخرین پروژه ای که مورد بازدید قرار گرفت مجتمع تجاری-گردشگری "هپی مارت" بود، این مجموعه یک پروژه چند وجهی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، در پنج طبقه و با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع است که دارای دو بخش عمده فضای فروشگاهی با زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع و ۱۰۰۰ متر مربع سرای عرضه غذای ایرانی و بین المللی به عنوان بزرگترین بام رستوران استان گیلان است که فوت کورت و روف گاردن مجموعه با دید ۳۶۰ درجه‌ای جاذبه جدید گردشگری منطقه آزاد انزلی محسوب می شود. هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۹۰ درصد، یکی از طبقات این مجموعه در حال بهره برداری است و طبقات دیگر مراحل نصب دکوراسیون داخلی خود را طی می باشد .