در واقع، حتی با یک پیاده‌روی ساده در خیابان‌های آن نیز سطح بالایی از تجمل را احساس می‌کنید و در عظمت ساختمان‌های بسیار لوکس و مدرن آن غرق می‌شوید. همچنین، اگر بخواهید سفری لوکس و مجلل را به این شهر تجربه کنید، تفریحات بسیار زیادی پیش روی شما قرار خواهد داشت؛ از سوارشدن بر هلیکوپتر شخصی گرفته تا خوردن بستنی با روکش طلا! توصیه می‌کنیم برای آشنای با سرگرمی های دبی و لوکس ترین تفریحهای آن، ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید.

1. گردش در برج خلیفه

حتی اگر به دبی سفر نکرده باشید، احتمالا آوازه برج خلیفه به گوش شما نیز خورده است. این برج 828 متری 162 طبقه دارد و با توجه به اینکه بلیط بازدید از آن نسبتا گران است، بازدید از آن در فهرست لوکس ترین تفریحهای دبی قرار می‌گیرد. این آسمان‌خراش رستوران‌ها و کافه‌های مجلل و بسیار گران‌قیمتی دارد و گردش در آن، صرف نظر از هزینه هنگفتی که روی دستتان می‌گذارد، کاملا ارزشش را دارد.

2. هلیکوپترسواری

یکی از فعالیت‌های بسیار جذاب و متفاوتی که در دبی می‌توانید تجربه کنید، سفر با هلیکوپتر است. هر چند که مدت زمان زیادی نیست که این تفریح به فهرست تفریحهای دبی اضافه شده، اما طی همین مدت کم هم به محبوبیت ویژه‌ای نزد مسافران دبی دست یافته است. برای هلیکوپترسواری باید از قبل ثبت نام کنید و گذرنامه و یک فتوکپی از آن را همراه خود داشته باشید. طبق مقررات طبق مقررات GCAA حداقل سن برای پرواز دو سال است و استفاده از تلفن همراه یا سلفی‌گرفتن حین پرواز نیز مجاز نیست.

3. اقامت در هتل برج‌العرب دبی

برج‌العرب مجلل ترین هتل دنیا و تنها هتل 7 ستاره این شهر به‌حساب می‌آید. اقامت در یکی از سوئیت‌های لوکس برج‌العرب نزدیک به 5 هزار درهم هزینه دارد و زندگی لوکس و مجللی که می‌توانید در این هتل تجربه کنید، در سراسر دنیا تکرارنشدنی و کم‌نظیر است. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید با رولز رویس‌های هتل در اطراف شهر پرسه بزنید، به ساحل خصوصی دسترسی داشته باشید و در تراس شخصی سوئیت‌ها مناظره خیره‌کننده‌ای را از شهر تماشا کنید. در واقع، تک‌تک لحظاتی که در این هتل می‌گذرانید – از مراحل Check-In گرفته تا سایر موارد – مجلل و تکرارنشدنی هستند. بنابراین، ارزشش را دارد که بعد از خرید بلیط دبی، به رزرو هتل برج ‌العرب فکر کنید.

4. تفریح در پارک آبی وایلد وادی

این پارک آبی مجلل و لوکس که درست روبه‌روی برج‌العرب قرار گرفته است، یکی از لوکس‌ترین پارک های آبی دبی است. این پارک آبی هیجان‌انگیز، بیش از هر چیزی به سرسره‌های متنوع و پرهیجان خود شهرت دارد و برای دسترسی به بخش‌های مختلف آن باید بلیط تهیه کنید. افرادی که قبلا تفریح در این پارک آبی را تجربه کرده‌اند، تیوب‌سواری در ارتفاعات را هیجان‌انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین سرگرمی آن دانسته‌اند شنا، قایق‌سواری، جت اسکی و روآرو کاسترو تنها تعدادی از تفریحات و سرگرمی‌های این پارک آبی هستند.

5. خوردن بستنی با روکش طلا

یک بستنی‌فروشی به‌نام Scoopi Parlour در دبی وجود دارد که بستنی‌های خود را با ورقه‌هایی از طلای 24 عیار برای مسافران سرو می‌کند. از آنجایی که این بستنی‌ها با زعفران اصیل ایرانی و ترافل ماداگاسکار تهیه می‌شوند، قیمت بسیار بالایی دارند و امتحان‌کردن آن‌ها چیزی حدود سه هزار درهم برای شما هزینه دارد. این بستنی‌فروشی که در خیابان ساحل جمیرا قرار گرفته است، به‌عنوان گران‌ترین بستنی‌فروشی جهان شناخته می‌شود.

6. رانندگی با ماشین های لوکس

رانندگی با اتومبیل‌های لوکس و گران‌قیمت در خیابان‌های دبی، یکی دیگر از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین سرگرمی های دبی است. جالب است بدانید که بسیاری از مسافران، فقط برای تجربه سوارشدن بر خودروهای بسیار لوکس و گران‌قیمت به این شهر سفر می‌کنند. اگر در زمان سفر به دبی تصمیم به اجاره خودرو گرفتید، حتما به این مسئله توجه داشته باشید که پلیس دبی حساسیت شدیدی روی سرعت خودروهای لوکس دارد و باید با احتیاط بالایی رانندگی کنید.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما دبی در فلای تودی

علاوه بر بازید از بلندترین و لوکس‎ترین آسمان‌خراش‌های دنیا، مجلل‌ترین و گران‌ترین تفریحات عمرتان را هم می‌توانید در دبی تجربه کنید. این شهر مدرن تفریحاتی دارد که هزینه امتحان‌کردن آن‌ها برق از سرتان می‌پراند و لذت تجربه آن‌ها تا ابد همراهتان خواهد بود. در این مطلب، تعدادی از بهترین و محبوب ترین تفریح های دبی را معرفی کردیم و به شما گفتیم که مجلل‌ترین سرگرمی‌هایی که مسافران در زمان سفر به دبی امتحان می‌کنند چه تفریحاتی هستند. برای خرید بلیط دبی به تهران و بلعکس، تنها به چند کلیک و مراجعه به سایت فلای تودی فاصله دارد. بعد از مراجعه به سایت Flytoday.ir، به بخش پرواز خارجی بروید و پس از واردکردن اطلاعات مورد نیاز، سایر اقدامات را برای خرید بلیط انجام دهید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل دبی است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل تجربه‌ای تکرارنشدنی از سفر را برای شما رقم می‌زند.