مقاومت مردم در برابر گرانی مایحتاج ضروری، این روزها مثال زدنی است. مردم تا کجا پیش بیایند و با ندانم کاری مسوولین کشور بسوزند و بسازند؟ 

به نظر میرسد دولت معیشت مردم را معطل کرده است! اینکه معطل چه چیزی؟ چه درخواستی؟ چه تاییدیه ای، اللهُ اعلم.

اگر کلام رهبری فصل الخطاب است، که هست، پس ایشان فرمودند: [حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه بسیاری از مشکلات کنونی اقتصادی ارتباطی به تحریم ندارند و ناشی از ناهماهنگی‌ها هستند، گفتند: بسیاری از گرانی‌های اخیر توجیه ندارد و باید با هماهنگی بین دستگاههای مربوطه هرچه زودتر علاج شوند.] پس ایشان فرمودند: علاج مشکلات کشور در داخل است، حال آقایانی، آمریکا و کاخ سفید و نیویورک را عامل می دانند!، 

چگونه بود که در ۸ سال دفاع مقدس همین مردم رشادت ها آفریدند و یادگار ها از خود به جای گذاشتند، چه سلحشوری ها پشت جبهه و چه در خطوط مقدم، چه جوان ها که هر کدام از تمام نقطه نظرهای انسانیت پهلوانی شیرصفت بودند، رفتند و جان در طبق اخلاص گذاشتند به امید روزهای بهتر، آقایان نه روزهای بهتری که دشمن بخواهد، برای ناموس و وطن شان بسازد، روزهای بهتر را بسازند آنانیکه به واسطه همین خونها دارای درجات دنیوی و قدرت سیاسی و اقتصادی شدند و دستی بر آتش دارند، اینان اند که باید پای کار بیایند، پس کجایید؟ کجایید شما داعیه داران انقلاب؟ کجایید جان برکفان رهبر، کجایید کسانی که خود را خادم ملت معرفی می کنید آنجا که نیاز به همراهی ملت دارید؟ ملتی که شالوده اش از شریف ترین ها و والاترین انسان هاست، امروز به خمودگی و رخوت دچار شده است و باعث و بانی فقط و فقط همین مسوولان بی کفایتند و بس.

کشوری که جوانان نخبه آن می‌توانند انرژی هسته ای، سلولهای بنیادی، موشک نقطه زن و ماهواره بسازند، ممکن هست نتوانند صنعت را بسازند؟ یا اقتصاد کشور را شکوفا کنند؟!

متاسفانه به دلیل ضعف مدیریت با مدیرانی ناکارآمد، حد اعتراض درون خانواده های ایرانی به شکل بی سابقه ای به دمای گداخت رفتار رسیده است، طاقت ها کم شده و مردم خسته اند، بدانید اگر به زودی واژه رحم و مروت دیگر معنی نداشت، اگر فردی دیگری را بر چاه گرفتار دید، اما بحای کمک  با لگدی از گرفتار پذیرایی کرد، اگر تمام خوبیهای این ملت شریف که ماحصل هزاران سال فرهنگ غنی است دستخوش حوادث قرار گرفت، باید پاسخگو باشید. 

چطور نمی توانید قیمت مرغ و تخمش را مدیریت کنید؟ خنده دار است! در واقع منتظریم قیمت مرغ و تخم مرغ را هم آمریکا تنظیم کند؟ 

به یاد داشته باشیم؛ ملت هوشیار ایران می داند، تنها راه نجات اقتصادی کشور، استفاده از مدیران دلسوز، پاک دست و انقلابی است.