به گزارش اکونا پرس،

متاسفانه سوء استفاده عده‌ای در معرفی داروهای گیاهی در درمان کرونا، موجب شده است تا نگاهی بدبینانه به طب سنتی در کنار دانش نوین پزشکی وجود داشته باشد و در برخی موارد حتی اگر دارویی بتواند ثمربخش باشد، بروکراسی‌ها و موانعی جدی، مانع از تحقیق و پژوهش برای راست‌آزمایی تاثیر این داروها می‌شود.

این گزارش به صورت میدانی و در گفتگو با تعدادی از بیماران و یک پزشک و براساس ارائه مستندات تهیه شده است و به هیچ عنوان دال برتائید واثربخشی این دارو ازطرف این رسانه نیست، قطعا باید طبق خواسته این پژوهشگر این دارو زیرنظر وزارت بهداشت براساس آزمایشهای بالینی انجام شده مورد ارزیابی قرار بگیرد ودراین میان محقق و پژوهشگر تلاش گر تنها انتظار حمایت جدی ترمسئولین و ثبت دارو را دارد.

آقای علاء‌الدین برغمدی معروف به جمال خراسانی یکی از پژوهشگران در زمینه تولید داروهای گیاهی است، وی در مدت 6 سال موفق به تولید دارویی معجزه‌آسا شده است که طبق اسناد و شواهد موجود، نتیجه درمانی خوبی بر روی بیماری‌های تنفسی و سرطان داشته و 12 بیماری صعب العلاج را درمان می‌کند.

این تولیدکننده داروی گیاهی معتقد است در شرایطی که تاثیر این بیماری بر روی کرونا نیز تا حد زیادی مثبت بوده و روند درمان بیماری را سرعت می‌بخشد و سیستم بدنی را در برابر ویروس مقاوم می‌سازد چرا مسئولان حاضر به انجام به موقع آزمایشات و دستیابی به نتایج بررسی‌ها نیستند و آن را به نوشدارویی بعد از مرگ سهراب تبدیل می کنند.

آقای علاء‌الدین برغمدی در گفتگو با خبرنگارما با تشریح روند تولید این داروی گیاهی عنوان کرد: 6 سال قبل وقتی بر روی انواع گیاهان بررسی و مطالعه می کردم به نتیجه بسیار مهمی در تولید یک داروی گیاهی رسیدم که می توانست از پیشرفت تمام سرطان‌ها جلوگیری کند و تا وقتی که بیمار از این دارو استفاده کند ازپیشرفت سرطان نیز جلوگیری می کند و حتی در درمان بیماری های زیادی موثر است و از همان موقع مطالعه و بررسی را به طور جدی تری ادامه دادم و با اجازه برخی از پزشکان این دارو را بر روی بیماران امتحان کردیم و تلاش کردم بعد از نتایج مثبت آن، برای ثبت اقدام کنم.

وی تصریح کرد: در همان ابتدا یکی از بیمارانی که مبتلا به سرطان سینه بود و در مرحله شیمی درمانی قرار داشت و به این دلیل دچار ضعف شدید شده بود از این دارو استفاده کرد و تاثیر آن را به خوبی در تقویت بنیه بدن مشاهده کردیم و بعد از دو مرحله شیمی درمانی بهبودی پیدا می کنند در حالی که تعدادی از افرادی که با ایشان جراحی شده بودند بعد از 6 سال هنوز بهبود نیافته اند.

این پژوهشگر و محقق گیاهان دارویی بیان کرد:  بیمارانی که در روند شیمی درمانی دچار ریزش مو و حالت تهوع بودند پس از مصرف این داروی گیاهی شاهد کاهش عوارض و جلوگیری از پیشرفت سرطان بودند.

وی عنوان کرد: این دارو تاثیر معجزه آسایی در درمان غدد لنفاوی دارد و بسیاری از بیماری‌ها را درمان می کند و در مجموع طبق آزمایشاتی که زیر نظر پزشک انجام داده ام 12 نوع بیماری صعب العلاج که برای آن درمان آن داروی قطعی وجود ندارد را درمان کرده است.

وی گفت: در میان مراجعه کنندگان، تعدادی بیماران کرونایی نیز بوده اند که آثار معجزه آسای دارو قابل توجه بود و حتی یکی از پزشکان که دچار عوارض شدیدی از کرونا بود حاضر به مصرف دارو شد و در مدت کوتاهی سلامت خود را به دست آورد و پس از درمان نیز این داروی گیاهی به بیمارانش را معرفی می‌کند.

آقای علاء‌الدین برغمدی اظهار داشت: این دارو توانسته تنگی نفس و سرفه و آنفلوآنزاهای شدید را به تنهایی در زمان کوتاهی درمان کند و حتی وقتی یکی از مراجعه کنندگان دارای تعدادی کیست رحم و موردی نیز توده ای در روده مراجعه کردند با مصرف این دارو طبق شواهد و مستندات موجود بهبودی خوبی را به دست آورده اند.

وی بیان کرد: یکی از پزشکان خانم که فارغ التحصیل آمریکاست پس از آگاهی از این دارو خواستارانجام آزمایشاتی شد و وقتی آثار معجزه آسای دارو و از طرفی بی‌توجهی مسئولان را دید اعلام کرد که می‌توان این دارو را در سطح جهانی معرفی کنیم، اما من حاضر نیستم دارو را در ازای ثروت بیشتر در اختیار کشورهای خارجی قرار دهم در حالی که در داخل کشور می‌توانیم خدمت بهتری ارائه دهیم و از همین ایران، داروی گیاهی را به جهان معرفی کنیم.

این پژوهشگر و محقق گیاهان دارویی اظهار داشت: مدت 5 سال در مسیر رفت و برگشت به وزارت علوم و غذا و دارو برای معرفی یک مسئول فنی و ارائه مجوزی در انجام آزمایشات بالینی، عمر خود راهدر داده ام و متاسفانه با معرفی 20 مسئول فنی از همان ابتدا اعلام نکردند که کدام کارشناس برای انجام آزمایشات مناسب است و بعد از مدت ها خانم دکتر اکرمی را معرفی کردند اما ایشان از تمامی افراد معرفی شده بهتر و با انگیزه تر بودند اما شرایط کرونا و مالی موجب شد طرح در رکود باقی بماند با وجود اعلام هزینه هنگفت برای آزمایش و پذیرفتن این مبلغ از سوی بنده، همچنان مسئولان در حال تعلل و از دست دادن فرصت ها هستند.

وی افزود: بنده حتی خدمت دفتر رهبر معظم انقلاب و مجلس شورای اسلامی نامه نوشته ام اما در نهایت، نامه ها را به قم و یا به وزارت ارجاع می دهند و کسی پاسخگوی ما نیست، به همین دلیل نامه ای را خطاب به آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه نوشته ام و از ایشان خواسته‌ام اگر بنده در ادعای خود موفق نبوده ام و آزمایشات تاثیر دارو را ثابت نکرد بنده را به اشد مجازات برسانند اما فرصت درمان و بهبودی مردم را از دست ندهند.

آقای علاء‌الدین برغمدی در این باره خاطرنشان کرد: فرآوری این داروی گیاهی از فرمول خاصی پیروی می کند که می توانند با تولید آن، آثار بسیار مثبت دارو را در درمان مشاهده کرد اما این سطح از بی مهری نسبت به محققان و پژوهشگران گیاهان دارویی عجیب است و من از جناب آقای رئیسی تقاضا دارم با توجه به اینکه سالها از تولید این دارو می گذرد و احساس می شود وزارت علوم حاضر به چشم پوشی از درآمدهای کلان در واردات دارو نیست و بنده به دلیل تعهد به انقلاب و اسلام همچنان چشم به نتیجه ای ثمربخش دوخته ام از شما خواستار رسیدگی به این موضوع هستم و حاضرم در صورت عدم اثبات گفته هایم در درمان موفقیت آمیز دارو مجازات شوم.

وی اذعان داشت: این دارو براساس تاثیری که بر بیماران داشته می تواند در بهبود کامل افرادی که جراحی‌ سرطان می شوند و چربی کبد و عفونتهای شدید گوارشی و بیماری های ریوی و خس خس بر اثر مصرف دخانیات و آسم و عوارض ناشی از کرونا به خصوص تنگی نفس و سرفه های شدید موثر باشد و حتی در پایین آوردن قند خون و کلسترول نیز موفقیتهایی دیده شده است.

این پژوهشگر و محقق گیاهان دارویی تاکید کرد: آقای رئیسی من با صراحت اعلام می کنم اگر فرمول این داروی گیاهی را فاش کنم دنیا را شگفت زده خواهم کرد و تمام اطباء بر معجزه بودن آن اعتراف خواهند کرد، پس کمک کنید مسئولان این فرصت با ارزش را از بیماران نگیرند و مسئولان در راست آزمایی و انجام تحقیقات آزمایش مربوطه تعلل نکنند.

وی گفت: ما در دنیا هنوز دارویی با این خاصیت که 12 بیماری صعب العلاج را درمان کند آن هم با یک دارو و حتی تاثیر بر بیماری قلبی و عروقی داشته و ارزان نیز باشد نداریم و یکی از علل مهم که به نظر نمی رسد غذا و دارو علاقه ای به نتیجه بخش بودن آن داشته باشد واردات داروهای بیماری های صعب العلاج باشد و قطعا با ورود این دارو به بازار یک سری از شرکت ها متضرر می شوند.

آقای علاء‌الدین برغمدی افزود: اگر این دارو با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد به نفع کشور است پس در این شرایط مسئولان  موانع را شناسایی کنند و اجازه بدهند بتوانیم این دارو را پس از اخذ مجورهای لازم به تولید انبوه برسانیم.

وی بیان کرد:هدف من خدمت به مردم و هم وطنان است اما مسئولان گویا قدر این تلاش ها را نمی دانند اگر من این داروی گیاهی را در کشور دیگری به ثبت می رساندم قطعا یک عده به میز محاکمه کشیده می شوند چرا که در معرفی این دارو تعلل شده و مطابق این دارو در جهان وجود ندارد که 12 بیماری صعب الاعلاج را با یک دارو درمان کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنده افتخار می کنم در 8 سال دفاع مقدس حضور داشتم و امروز در جبهه دیگری قرار داریم و قطعا این داروی اکمل که نام آن را معجزه می دانم می تواند یک راهبرد مهم در حوزه سلامت باشد و انتظار می رود سازمان غذا و دارو به صورت جدی تری به این عرصه ورود کند 

آقای علاء‌الدین برغمدی عنوان کرد:یک مورد از مراجعه کنندگان از قضات بودند که دچار سرطان خون بودند اما در روند درمان قرار گرفتند و پس از آن آقای امینی از همکاران این قاضی درمان من را خانواده معرفی می کند.

وی خاطرنشان کرد: بنده انتظار حمایت مالی از هیچ احدی ندارم و قطعا این دارو به لحاظ تولید ثروت یک ارزش افزوده بی نظیری برای کشور دارد اما انتظار دارم قوانین را اصلاح کنند و وقتی کسی موفقیتی کسب کرده و به سازمان غذا و دارو مراجعه می کند این گونه وی را ناامید و به زمین نزنند و اصلاح قوانین را قبول کنند و تحت نظارت آن را انجام شود و مسئول فنی آزمایشگاه تحت نظارت باشند تا زودتر به نتیجه برسیم.

این پژوهشگر اظهار داشت: بنده بیش از 15 سال در حوزه گیاهان دارویی به بررسی و تحقیق شبانه روزی پرداخته ام و جانباز هستم و 7 سال سابقه حضور در جبهه را دارم اما امروز عرصه پیشرفت و تعالی را کمتر از دفاع مقدس نمی دانم چرا که توسعه و پیشرفت برای حفظ نظام جمهوری اسلامی اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: بنده متولد 42 هستم و در این مدت عمر لطف خداوند همیشه شامل حال بوده است و انتظار دارم مسئولان با درک وسیع، موانع را بردارند تا بعد از مدت ها دوندگی بتوانم به نتیجه خوبی دست یابم و خدمت بزرگی به هم وطنان داشته باشم و به لحاظ مالی، بخشی از مشکلات مردم را رفع کنم.

آقای علاء‌الدین برغمدی همچنین با اشاره به دیگر ابتکارات خود بیان کرد: بنده یک دستگاه بالن زن برای بازگشایی رگ و عروق قلبی طراحی کرده ام که این دستگاه بدون مصرف دارو و قرار دادن فنر در رگ قلب می تواند موفق عمل کند، در حال حاضر قیمت هر فنر برای بازگشایی قلب بالغ بر 8 میلیون تومان است و علاوه بر آن نیاز به جراحی دارد اما با این دستگاه بدون جراحی و با حرکت روی پوست بدن موجب بازگشایی رگ قلب در یک ساعت می شود، در حال حاضر همین بازگشایی رگ را با دست انجام دادم و نتیجه بخش بود منتها هزینه این دستگاه بالاست و وزارت بهداشت و درمان با من تماس گرفتند و گفتند مجوز را از صنعت و معدن بگیرم در حالی که به آن ها مربوط نیست، این دستگاه به صورت غلتک وار می تواند رگ های بسته را بازگشایی کند و از طریق ماساژ دادن می تواند موجب جریان خون شود و دستگاه اکو بازگشایی رگ را نشان می دهد هزینه این دستگاه بیش از یک میلیارد تومان است و این طرح به صورت بالینی جواب داده است و اگر حمایت شود به زودی تولید میشود.

وی گفت: بنده یک داروی گیاهی را نیز برای احیای برخی از بیمارانی که به کما رفته اند و یا دچار مرگ مغزی شده اند تولید کرده ام این دارو از طریق شلنگ به معده می رسد و شوک وارد می کند و خون را به مغز می برد و به جریان می اندازد و مغز را به نبض زدن وا می دارد و برخی با این شیوه احیا می شوند که پیش بینی می شود تا 80 درصد احیا شوند.

در جهت ارزیابی خواص معجزه آسای این داروی گیاهی به سراغ چند تن از افراد بیمار رفته ایم تا در جریان وضعیت سلامت شان پس از مصرف این گیاه دارویی قرار بگیریم.

دکتر محمد خلیل نوعی یکی از پزشکان داخلی اطفال و پوست و مو که دارای کلینیک طب سنتی هستند و استفاده از این داروی گیاهی و بهبودی بیماری کرونای خود را تائید کرد و گفت: بنده دچار کرونا و تنگی نفس و سنگینی در قفسه سینه شده بودم که از گرد سبز رنگ که همان داروی اقای برغمدی است استفاده کردم.

وی تصریح کرد: مصرف این دارو تا 99 درصد در افزایش میزان اکسیژن خون من موثر بود و تنگی نفس و سرفه را بسیار بهبود بخشید، این دارو را در زمان شیوع کرونا استفاده کردم البته داماد بنده بیماری تنگی نفس ناشی از بیماری قلبی داشت که با تائید پزشکان 80 درصد گرفتگی رگ و عروق قلبی داشت و به تائیدیه دو پزشک رسید و چون همسایه آقای برغمدی ایشان بود استفاده کرده بود و در مدت دو ماه آنژیوی ایشان منفی در آمد و موجب شد من نیز به این دارو اعتماد کنم.

این پزشک عنوان کرد: پس از اینکه کرونای سختی گرفتم یک هفته گذشت و شرایط غیر قابل تحومل بود پس از مصرف با جود اینکه حساسیت نسبت به گیاهان دارویی داشتم استفاده کردم و دو ساعت بعد از مصرف احساس خوبی در تنفس داشتم و در حال حاضر نگرانی و ترس از کرونا در هنگام کار ندارم و حتی روی مزاج و کبد من تاثیر گذاشته است.

وی گفت: با توجه خواص این دارو آن را به بیماران خود معرفی کردم و بسیار تاثیر گذار بود، این دارو در این بیماران اکسیژن را افزایش داده و در مواردی 5 روزه بهبود کامل داشته است طبق تجربه من روی خودم و بیماران بسیار خوب است و برای آقای علاء‌الدین برغمدی دعای خیر می کنم که موجب شده از کرونا واهمه ای نداشته باشم و به خانواده نیز معرفی می کنم، در حال حاضر این دارو سینه به سینه می‌چرخد و کمک به درمان و بهداشت است باید بدانیم داروهای گیاهی نیز اثرات زیادی دارد و در تقابل با دانش پزشکی نیست.

مهران سیفی یکی از بیمارانی است که زیر نظر پزشک از داروی معجره استفاده کرده است، وی با تائید آثار مطلوب این داروی گیاهی بر بیماری کرونای خود اظهار کرد: متاسفانه شدت سرفه و بیماری کرونای بنده به قدری بود که موجب بالاآوردن خون می‌شد اما وقتی از داروی آقای برغمدی استفاده کردم و چند روزه بهبودی کاملی به دست آمد و تنگی نفسی که داشتم رفع شد.

آقای سید محمد علی حسینی امینی از بیمارانی است که بهبودی توسط این داروی گیاهی را تائید می کند و تاثیر آن در درمان سرفه و تنگی نفس را به خوبی درک کرده است 

همچنین از دیگر بیماران اسماعیل خامه یارنیز تاثیر دارو بر سرفه و تنگی نفس را تائید می‌کند و بر این باور است اثر معجزه آثای این داروئی گیاهی بسیار شگفت انگیراست و اگر به تولید انبوه برسد می تواند جان تعداد زیادی از بیماران را نجات دهد.

همچنین سید حسین حسینی که به همراه خانواده دچار بیماری کرونای شدید شده بودند از بهبودی کامل در دو هفته پس از استفاده از داروی معجزه خبر داد و بیان کرد: در مدت استفاده از داروی آقای برغمدی احساس خوب و بهتری درتنفس و سبکی قفه سینه داشتم و حتی وضعیت بهبودی خود را به صورت مستند ارائه دادم.

زینب عشقی نیز از مراجعه کنندگانی است که آثار مثبتی را در استفاده از این دارو به صورت مستند ارائه داده است وی نیز براثر ابتلا به کرونا دچار تنگی نفس و سرفه شدید و عفونت بوده که با استفاده ازداروی سبزرنگی که در اختیار وی قرار گرفته بهبود یافته است.

با توجه به گفتگو با بیماران درمان شده و تائید یک پزشک به نظر می رسد کمترین انتظار ایجاد ظرفیت برای انجام آزمایشات دقیق و صحت این موضوع از فیلتر علوم پزشکی و غذا و داروست و نباید به هر دلیلی پژوهشگران عرصه طب سنتی و گیاهان دارویی را از نتایج مثبتی که گرفته اند دلسرد و ناامید کرد چرا که کوچ افراد نخبله و توانا به دلیل بی مهری و بی توجهی و عدم سرمایه گذاری معنوی در اثبات استعدادها دردناک است  نباید اجازه داد این توانمندی‌ها به دلیل کاغذبازی و بروکراسی ها و عدم باورپذیری و بی توجهی به بررسی‌های علمی بی سرانجام بماند.