به گزارش اکونا پرس،

به  نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دکتر حجت الله عبدالملکی  از نتایج نشست 2 ساعت و نیم خود با رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت : در ارتباط با اصلاح قوانین حوزه تعاون کارهای خیلی خوبی در طی این سالها انجام شده ، از آنجاییکه در دولت جدید در جریان جزئیات تحولات این سال‌ها نیستیم قرار شد یک بازنگری مجدد در آنچه که در کمیسیون اقتصادی صورت گرفته انجام شود  و ظرف ۴۵ روز  اصلاحات لایحه را تقدیم نمایندگان در کمیسیون اقتصادی کنیم .

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به مطالبه و دغدغه های کمیسیون اقتصادی درباره صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی هم گفت : سالم سازی نظام مدیریتی مجموعه‌ها ،  استقرار نظام های نوین مدیریتی و نزدیک شدن به مرز دانش در مدیریت اقتصادی این مجموعه‌ها ، همچنین موضوع شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی و تکمیل سامانه‌های  مربوطه و  نظام رتبه بندی شرکت ها از جمله   برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : نظام جامع رفاه اجتماعی  نیز در دستور کار قرار گرفته  که امیدواریم ثمره اش تراز  صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی  باشد . 

عبدالملکی در همین زمینه یادآورشد و گفت : مجلس محترم  به ما قول دادند که در این حوزه ها ، همراهی کامل را با وزارتخانه داشته باشند. در واقع بعضی از این اقدامات جراحی محسوب می‌شود و قطعا به پشتیبانی مجلس نیاز دارد. در همین رابطه نیز  رئیس محترم کمیسیون اقتصادی  دکتر پورابراهیمی و سایر اعضا تاکید کردند که آمادگی دارند در این زمینه به ما کمک کنند.