به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سامانه مخابرات من یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد برای مراجعین و استفاده کنندگان از خدمات مخابرات است که هم از طریق اپ مخابرات‌من (Mytci) و هم از طریق نشانی اینترنتی my.tci.ir در اختیار کاربران و استفاده کنندگان از خدمات ارتباطی و مخابراتی قرار دارد.

هر یک از مشترکین مخابرات در این طرح برای هر شماره تلفن ثابت احراز شده، یک بار امکان استفاده از بسته ترافیکی و تشویقی پنج گیگابایت هدیه را دارند.

بر این اساس، مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در بسترهای مختلف ADSL، VDSL و تانوما می توانند از این امکان تشویقی استفاده کنند.

مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران می توانند از تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری از پنج‌گیگابایت بسته ترافیکی تشویقی مخابرات استفاده نمایند

شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، به منظور تکریم بازدیدکنندگان از سالن گروه مخابرات در این نمایشگاه، بسته ترافیکی رایگان بر بستر WiFi را به بازدیدکنندگان ارائه داده بود و مشتریانی که از این بسته ثبت نام و استفاده نموده اند، امکان دریافت این بسته تشویقی را ندارند.