به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دوره‌های ترمیک آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی با هدف تعلیم و تربیت نیروی بازی‌ساز بومی برگزار می‌شود.

کلاس‌های ترم پاییزی آموزش بازی‌سازی این دوره همچون دوره‌های قبل با رویکرد تمرکز زدایی از تهران و دسترسی تمام علاقه‌مندان به آموزش و همچنین با توجه به رشد متقاضیان شرکت در این دوره‌ها از سراسر کشور، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا شرایط استفاده از این کلاس‌ها برای تمام علاقه‌مندان فراهم شود.

این دوره آموزشی شامل 14 کلاس در 4 دپارتمان فنی، هنری، طراحی و عمومی است و ثبت‌نام در این دوره برای دانش‌آموزان و دانشجویان با تخفیف 20 درصدی انجام می‌شود و آنها می‌توانند ضمن تماس با شماره 88860923 کد تخفیف را دریافت کنند.

همچنین انستیتو ملی بازی‌سازی به شرکت‌کنندگانی که پروژه موفقی در پایان این دوره ارائه و نمره قابل قبول دریافت کنند، علاوه برگواهی دیجیتالی، گواهی فیزیکی معتبر (بنا به درخواست متقاضیان) نیز ارائه می‌کند. مهلت ثبت‌نام در این دوره از 29 مهرماه آغاز و تا 30 آبان ادامه دارد.

طبق روال همیشگی انستیتو ملی بازی‌سازی برای رفاه حال علاقه‌مندان که از انتخاب دقیق دپارتمان و دروس مطمئن نیستند، همانند دوره‌های گذشته جلسات مشاوره رایگان به صورت آنلاین برگزار می‌کند و در این جلسات توضیحات تخصصی پیرامون دوره‌ها و دپارتمان‌ها ارائه و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

اگر دوست دارید در دوره آموزشی پاییز 1402 انستیتو ملی بازی‌سازی شرکت کنید، برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید.