به گزارش اکونا پرس،

این موضوع نیاز به فضایی منعطف درون یخچال را بیشتر از همیشه برجسته می‌کند. با توجه به این چالش همیشگی، یخچال درب فرانسوی RF71 سامسونگ با قابلیت منحصربه‌فرد تنظیم دما در محفظه جداگانه، سطح جدیدی از کارایی و سازگاری با نیازهای زندگی امروز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

به عنوان راهکاری هوشمند برای نگهداری مواد غذایی در محیط خانگی، این یخچال‌ها هر چالشی را به یک تجربه سرگرم‌کننده تبدیل می‌کنند. همچنین، با طراحی شیک و سفارشی سری Bespoke، به دکوراسیون زیبای آشپزخانه شما جلوه‌ای مدرن می‌بخشند. طول عمر بیشتر با کمپرسور اینورتر دیجیتال، مرکز نوشیدنی برای طعم‌دار کردن آب، یخ‌ساز دوگانه و سیستم خنک‌کننده سه‌گانه در کنار محفظه تغییرپذیر، از قابلیت‌های برجسته این مدل جدید هستند.

فضای نگهداری تغییرپذیر

فضای FlexZone در یخچال‌های سامسونگ، به‌واسطه قابلیت تغییر دما، به‌خوبی با شرایط محتویات خود هماهنگ شده و طراوت مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند. این محفظه جداگانه، پنج حالت کنترل متناسب با اقلام درونی خود تحت عنوان: «انجماد کامل»، «انجماد نرم»، «گوشت/ماهی»، «میوه/سبزی» و «نوشیدنی» دارد. علاوه بر این، دارای یک کشوی قابل تنظیم مجزا با نام Flex Crisper برای قرار دادن گوشت و ماهی و Crisper+ برای میوه و سبزیجات است.

دوام و پایداری

موتور به‌کار رفته در این یخچال سامسونگ از کمپرسور اینورتر دیجیتال بهره می‌برد که برتری‌های بسیاری در مقایسه با کمپرسورهای معمولی دارد. عملکرد طولانی‌مدت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا 50%، دمای دقیق و سروصدای کمتر، از مزایای این کمپرسورهای جدید است. آنها قادرند سرعت خود را متناسب با دمای درخواستی در 7 مرحله تنظیم کنند و این تنظیم سرعت، دوام دستگاه را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. در نتیجه سازندگان، کمپرسورهای اینورتر دیجیتال را با ضمانت کارکرد 20 ساله عرضه می‌کنند.

Bespoke: طراحی مطابق با سلیقه شخصی

طراحی شیک و امروزی یخچال‌های سری Bespoke سامسونگ، باهدف خلق فضایی منحصربه‌فرد، به شما امکان شخصی‌سازی می‌دهد. یخچال‌های مدل درب فرانسوی (French Door) سامسونگ با حذف دستگیره و آب‌سردکن خارجی و طراحی مینیمال و مسطح خود به‌راحتی با هر سلیقه‌ای هماهنگ شده و به آشپزخانه شما جلوه‌ای یکپارچه می‌بخشد. به‌همین منظور، از دستگیره‌های مخفی با پوشش ضدمیکروبی استفاده شده است تا از آنها در برابر تخریب توسط میکروارگانیسم‌ها محافظت کند.

آب آشامیدنی با طعم دلخواه

مرکز نوشیدنی (Beverage Center) یخچال‌های درب فرانسوی سامسونگ، دارای یک پارچ پرشونده خودکار (Autofill Pitcher) است که دسترسی سریع و آسان همیشگی به آب خنک و طعم‌دار را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با قرار دادن میوه‌ها و گیاهان دلخواهتان در بخش جداگانه پارچ، همواره از انواع دتاکس و آب آشامیدنی با طعم دلخواه خود لذت ببرید. این پارچ از مواد فاقد BPA ساخته شده تا ضامن سلامتی شما باشد. «بیسفنول ای» (BPA) نوعی ترکیب شیمیایی آسیب‌زا است که در مواد پلاستیکی دارای پلی‌‌کربنات و رزین‌های اپوکسی یافت می‌شود و اغلب در تولید ظروف نگهدارنده مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این یخچال همچنین به یخ‌ساز خودکار دوگانه (Dual Auto Ice Maker) مجهز است که کمک می‌کند تا شما همیشه به میزان کافی یخ تازه داشته باشید. این یخ‌ساز به صورت دائمی در دو اندازه Cubed Ice و Ice Bites یخ تولید می‌کند تا متناسب با نیاز خود از آنها استفاده کنید.

طراوت بی‌نظیر با خنک‌کننده سه‌گانه

فناوری خنک‌کننده سه‌‎گانه در یخچال‌های سامسونگ، تازگی و طراوت مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. Triple Cooling با کنترل مستقل رطوبت و دما در محفظه‌ها، مانع از پخش و ترکیب شدن بوها می‌شود. Precise Cooling با کنترل دقیق دما، هوای تمامی قسمت‌های یخچال را ثابت نگه می‌دارد و Metal Cooling به عنوان لایه محافظ فلزی عمل کرده و به خنک ماندن هوای داخل یخچال کمک شایانی می‌کند.

یخچال‌های درب فرانسوی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های لوازم خانگی سامسونگ بهره می‌برد. مصرف انرژی بهینه، حفظ کیفیت مواد غذایی به شکلی ایده‌آل و دوام و ماندگاری طولانی مدت، این یخچال‌ها را به گزینه‌ای مناسب هر سبک و سلیقه‌ای تبدیل کرده است. این یخچال‌ها نمادی از تعهد شرکت سامسونگ به بهبود سبک زندگی روزمره مردم بوده که با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و مراقبت از محیط‌زیست محقق می‌شود.