به گزارش اکونا پرس،

ال­جی با معرفی کردن مانیتور جدید UltraGear™ در نمایشگاه IFA 2018 برلین، تعهد خود به فناوری­های گیمینگ را به نمایش گذاشت. این مانیتور به لطف عملکرد قدرتمند، کیفیت تصویر بی­نظیر و نرخ بازسازی تصویر بسیار سریع، تجربه غرق شدن در بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده است. این ویژگی­ها در کنار نمایشگر UltraWide™ با نسبت تصویر 21:9 و طراحی مدرن، تجربه بازی کردن را بسیار بهبود  بخشیده است.

ال­جی مدت زمان زیادی است که برای کیفیت بالای مانیتورهایش شناخته می­شود. از جمله با ویژگی­هایی مثل بهترین کیفیت تصویر در مدل UltraFine™ و  قابلیت­های افزایش دهنده کارایی در مدل UltraWide™ با نسبت تصویر 21:9 . مدل  UltraGear™ جدیدترین مانیتور مخصوص بازی ال­جی است که عملکرد فوق­العاده­ای در زمینه سرگرمی و بازی دارد. این مانیتور با کیفیت تصویر عالی و سرعت پردازشی خارق­العاده برای همه سبک­های بازی ایده­ال است. مانیتور جدید ال­جی به بازیکنان این امکان را می­دهد تا با به کارگیری مهارت­های خود بهترین عملکرد را داشته و به جای دوباره بازی کردن، برنده بازی شوند.

مانیتور پرچم­دار UltraGear مدل 34GK950G از قدرتمندترین فناوری­ها در این سری بهره برده و به لطف فناوری نمایشگر نانو از کیفیت تصویری بی­نظیر که تا 98 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می­دهد بهره می­برد. همچنین این نمایشگر با دقت زیاد بیش از 135 درصد رنگ­ها را در طیف رنگی sRGB  بازسازی می­کند. با فناوری پردازش گرافیکی NVIDIA G-SyncTM  این مانیتور حرکات بسیار نرمی را بدون افت فریم به نمایش می­گذارد. به علاوه نرخ بازسازی تصویر 120 هرتزی (اورکلاک شده) باعث می­شود تصایر واضح­تر به نمایش درآمده و کاربر بازی روان­تر و با کیفیت تصویر بی نظیر تجربه کند.

مانیتور جدید ال­جی با صفحه 34 اینچی و نمایشگر شفاف UltraWide QHD (3440 x 1440) برنده جایزه طراحی Red Dot و   iF Design Award سال 2018 شده است. این مدل با نسبت تصویر عریض 21.9 فضایی سینمایی به بازی داده و گیمرها را وارد فضایی جدیدی در بازی­های مورد علاقه­شان می­کنند. با نسبت تصویر عریض مدل UltraGear 34GK950G  می­توان راحت­تر جزئیات تصویری که معمولا دیده نمی­شوند را در گوشه­های نمایشگر دید. همچنین حاشیه تصویر بسیار کم باعث می­شود تا راحت­تر چند مانیتور را کنار هم قرار داد و تصویر یکدست­تری را مشاهده کرد. به علاوه گیمرها می­توانند با قابلیت Sphere Lighting و تنظیم کردن شش رنگ مختلف، حالت منحصر به فرد خود را برای تکمیل هر بازی و یا فیلم ایجاد کنند .

آقای Chang Ik-hwan  رئیس بخش تجاری IT ال­جی می­گوید: مانیتورهای ال­جی سال های زیادی است که تعیین کننده استانداردهای این صنعت بوده و مدل UltraGear نیز از این قاعده مستثنا نیست. معرفی این مانیتور در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی اروپا نشان دهنده اعتماد به نفس و افتخار ما به این برند جدید است.