به گزارش اکونا پرس،

در این بررسی که با در نظر گرفتن تمام جنبه‌های تلویزیون در کنار قیمت و کارایی آن انجام شده است، هشت تلویزیون جدید ال‌جی توانستند در بین 10 تلویزیون برتر این رده‌بندی قرار بگیرند.

در این رده‌بندی تلویزیون OLED55C8AUA توانست با امتیاز 89 در صدر جدول قرار بگیرد و تمامی تلویزیون‌های دیگر را پشت سر بگذارد. در رتبه دوم و سوم دو تلویزیون دیگر ال‌جی یعنی مدل‌های OLED65B8PUA و OLED65C8PUA هردو با امتیاز 88 قرار گرفته‌اند.

نکته جالب این رده‌بندی وجود 9 تلویزیون OLED در بین 10 تلویزیون برتر دنیاست و به نظر می‌رسد دیگر مدل‌ها مانند مدل‌های LED کم‌کم در حال کنار رفتن از میان برترین‌ها هستند.

این سایت معتبر در دنیای فناوری در مورد تلویزیون برتر ال‌جی این‌گونه نوشته است: تلویزیون 55 اینچی 4K OLED ال‌جی بهترین تلویزیونی بود که در سال 2018 دیده‌ایم.  این تلویزیون دارای بهترین کیفیت تصویر، بهترین عملکرد در بخش UHD و صدای بی‌نظیری است. همچنین این تلویزیون عملکرد HDR فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند میزان کنتراست را بیشتر کرده و نور بهتری به نمایش گذارد. چیزی که در عملکرد HDR تلویزیون‌های دیگر مشاهده نکردیم. مثل تمام تلویزیون‌های OLED، این محصول نیز زاویه دید گسترده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد و صدای بسیار پرقدرت و شفافی دارد. این مدل دارای سیستم‌عامل هوشمند آپدیت شده webOS 3.5 است و از قابلیت‌هایی مثل کنترل Magic Motion و بزرگنمایی پشتیبانی می‌کند. قابلیت بزرگنمایی به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با فشار یک دکمه روی صفحه‌نمایش زوم کنید. به علاوه این تلویزیون دارای چهار ورودی HDMI و سه پورت USB است.

 

$MIME_PART_WWW_SAEROM_CO_KR_2