به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه(فاینکس 2019) که با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری صحیح در دارایی‌های مالی از روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه تا  روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های  بین المللی تهران برگزار می شود، مشارکتی فعال خواهد داشت.

مهم‌ترین هدف شرکت ارتباطات سیار ایران از شرکت در این رویداد، فراهم کردن زمینه انجام تعاملات مناسب با سهامداران به عنوان یکی از مهم‌ترین ذی‌نفعان شرکت عنوان شده است.

همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی کشور، با هدف فراهم کردن زمینه انجام تعاملات مناسب با سهامداران، تحلیل‌گران و فعالان بازار سرمایه با حضور مدیران مرتبط با حوزه مالی و سرمایه‌گذاری در  سالن41 و B41 این نمایشگاه حضور داشته و آماده پاسخگویی به سؤالات سهامداران است.

همچنین شرکت کسب‌وکارهای نوپای «حرکت اول» به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت ارتباطات سیار ایران در این نمایشگاه حضور داشته و علاوه بر معرفی و ارائه برنامه های شرکت در ارتباط با سرمایه‌گذاری روی کسب‌و‌کارهای نوپا، آماده دریافت طرح های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری(به ویژه در حوزه فین تک) خواهد بود.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مالی کشور از 2 الی 5 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.