به گزارش اکونا پرس،

همزمان با معرفی تراشه های جدید توسط شرکت NVIDIA، ایسوس برند نخست تولید کننده کارت گرافیک های گیمینگ در جهان، جدید ترین مدل های خود را با تراشه های معرفی شده تجهیز کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

آخرین محصولات تولید شده ایسوس در خط تولید اختصاصی و تمام خودکار کارت گرافیک خود، هشت مدل جدید مبتنی بر تراشه های GeForce® RTX 2080، 2070  و 2060 SUPER در مدل های ROG STRUX، ASUS Dual و Turbo می باشند که استفاده از این تراشه های قدرتمند بر پایه معماری Turing ™ شرکت NVIDIA، حرارت تابستان امسال را برای گیمرها داغتر می کند. تراشه های جدید سری GeForce RTX SUPER علاوه بر پشتیبانی از Ray Tracing و ویژگی های قبلیRTX، از مصرف انرژی پایین تر و عملکرد به مراتب بالاتری را نسبت به تراشه های قبلی برخوردارند.

ROG STRIX، قدرت خالص

سری ROG Strix GeForce RTX 20 SUPER با استفاده از مدار تغذیه و خنک کننده قدرتمند خود، بالاترین سطح عملکرد را در گیمینگ به خود اختصاص داده است. کارت گرافیک ROG STRIX GeForce RTX 2060 Super از خنک کننده بی صدای مجهز به فن های لبه دار ایسوس بهره می برد. در مدل های رده بالاتر یعنی 2070 و 2080 SUPER، فن های Axial-Tech وظیفه خنک سازی و هدایت جریان هوا را به سمت هیت سینک های کارت گرافیک برعهده دارند.در تمامی مدل هایROG STRIX نیزهیت سینک ها با فناوری MaxContact تراش داده شده تا چسبندگی و تماس سطح روی تراشه و سیستم خنک کننده برقرار گردد.

ASUS Dual، پرستیژ و عملکرد عالی

سری ASUS Dual، با دو فن Axial-Tech و استفاده از طراحی 2.7 اسلاته خنک کننده آن، به سادگی درکیس ها جای میگیرد و در صورتی که کاربر نیاز به پیکربندی SLI داشته باشد، عملیات خنک سازی با ایده آل ترین حالت ممکن انجام می شود.

سری Turbo Evo، ایده آل برای کسب و کار

کارت گرافیک های Turbo GeForce RTX 2070  و 2060 SUPER EVOبا ابعادی کوچک و طراحی خنک کننده به صورت دمنده، وظیفه هدایت هوا را از جلوی سیستم و خروج آن از پشت کارت گرافیک را بر عهده دارند. این سری، بهترین گزینه برای استفاده در سیستم های رندرینگ و سرورهای مبتنی بر کارت گرافیک است. همچنین برای دوام بیشتر فن و افزایش طول عمر آن، ایسوس در هر دو مدل از فن های بلبرینگی دوگانه استفاده کرده است.

ساخته شده در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme

تمامی کارت گرافیک های ایسوس در خط تولید تمام خودکار ایسوس بدون دخالت نیروی انسانی ساخته می شوند. در حین پروسه تولید، تمامی محصولات در هر مرحله توسط ماشین بررسی شده و خطای حین تولید به هیچ عنوان برای محصولات ایسوس اتفاق نمی افتد. علاوه بر آن، به دلیل ایزوله بودن خط تولید، هیچ گونه آلودگی زیست محیطی به خارج از آن ارسال نشده و همواره محیط زیست توسط ایسوس سبز باقی می ماند و در ازای آن نیز به دلیل عدم ورود هرگونه آلودگی در هنگام تولید محصول، قطعات از بالاترین کیفیت تولید برخوردار می باشند. نکته حائز اهمیت دیگر در خط تولید Auto-Extreme،به دلیل لحیم کاری یک باره همه قطعات، استفاده از قطعاتی با درجه تحمل بالاتر حرارت نسبت به رقبا است که این عمل باعث شده تا محصولات ایسوس تحمل حرارت بیشتری را نسبت به سایرین داشته باشند.