به گزارش اکونا پرس،

تراشه گرافیکی Radeon RX 5500 XT توسط ایسوس در دو سری Dual و STRIX در حال حاضر در دسترس است. هدف از معرفی این تراشه، گیمینگ در تفکیک پذیری 1080p بوده تا گیمرهای با بودجه محدود بتوانند از امکانات این سری به طور کامل بهره مند شوند. ایسوس نیز با طراحی مجدد مدار چاپی و خنک کننده اختصاصی خود، رنگ و بویی ویژه و خواستنی به این سری بخشیده است.

ROG STRIX: گیمینگ تمام عیار

ROG Strix Radeon RX 5500 XT با مدار چاپی اختصاصی خود در خط تولید Auto-Extreme ایسوس طراحی و تولید شده است. دو فن جدید با فناوری Axial-Tech ایسوس وظیفه خنک سازی این کارت گرافیک خوش نقش را ایفا می کنند. این فنها علاوه بر شکل منحصر به فرد خود، با ویژگی 0dB نیز همگام شده تا در هنگام بیکاری کارت گرافیک، به صورت غیرفعال خنک سازی را انجام دهد. همچنین این فن ها نیز از گواهی ضد نفوذ IP5X بهره برده و از یک بک پلیت فلزی زیبا در قسمت روی کارت گرفیک به منظور محافظت بیشتر در برابر ورود گرد و غبار و زیبایی بیشتر استفاده می کند.

Dual ایسوس: ظاهر لوکس در کنار عملکرد بی نقص

کارت گرافیک Dual Radeon RX 5500 XT EVO به منظور تجربه ای کامل از گیمینگ و عملکردی بالا برای تراشه های جدید تولید شده است. در طراحی این کارت گرافیک اصل سادگی در کنار عملکرد بالا به طوری وسواسی رعایت شده تا ظاهر لوکسی به سیستم ها ببخشد. این سری نیز مانند کارت گرافیک های سری ROG STRIX در خط تولید Auto-Extreme ایسوس طراحی و تولید شده و خنک کننده آن نیز به فن های دوتایی Axial-Tech با گواهی IP5X تجهیز شده است.

کارت گرافیک های سری Radeon RX 5500 XT ایسوس به زودی همزمان با عرضه جهانی در کشور با گارانتی رسمی در دسترس خواهد بود.