به گزارش اکونا پرس،

برخلاف روند کنونی طراحی مربعی دوربین که در بسیاری از اسمارت‌فون‌های رده‌بالا دیده می‌شود، در بخش پشتی موبایل جدید ال‌جی در سمت چپ سه دوربین و یک فلش LED را خواهید دید که به ترتیب اندازه از بالا به پایین مرتب شده‌ و طرح قطرات باران را به ذهن متبادر می‌سازند. دوربین اصلی اندکی بالاتر از سطح قرار گرفته، درحالی‌که دو دوربین دیگر در زیرپوشش شیشه‌ای یکپارچه بدنه قرار دارند. این چیدمان طراحی خوشایند بساوایی باعث شده تا فضای کمتری در بخش پشتی موبایل توسط لنزها اشغال شده و ظاهری ساده و روان‌تر به محصول جدید خواهد بخشید.

3D Arc Design دیگر عنصر طراحی جدیدی است که در موبایلی که به‌زودی معرفی خواهد شد به کار گرفته شده است. در این شیوه طراحی لبه‌های صفحه‌نمایش و بخش پشتی موبایل به‌صورت متقارن خمیده خواهند بود که حس طبیعی‌تری نسبت به موبایل‌های قبلی ال‌جی خواهد داشت. این طراحی هنرمندانه به معنی لمس لبه‌هایی با تیزی کمتر است که نه‌تنها در نگاه خوشایندتر است، بلکه لمس آن هم لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

Cha Yong-duk رئیس کارگاه طراحی ارتباطات موبایل ال‌جی می‌گوید: «اسمارت‌فون بعدی ادامه‌ای قدرتمند برای تاریخچه غنی طرح‌های کلاسیک ال‌جی است که همیشه در اولین برخورد متمایز از دیگران بوده‌اند. این موبایل اولین ارائه از طراحی رقابتی است که ازاین‌پس در اسمارت‌فون‌های آینده ال‌جی خواهید دید.»