به گزارش اکونا پرس،

شرکت سامسونگ الکترونیکس در مقام برند پیشگام در فناوری‌های پیشرفته حافظه، امروز سری جدید کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی و اس‌دی خود را با نام‌های PRO Plus و EVO Plus معرفی کرد. این کارت‌ها برای عکاسان، فیلم‌بردارها و تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا و علاقه‌مندان به این بخش طراحی شده است.

کیو یانگ، معاون بخش محصولات ویژه سامسونگ می‌گوید: «حرفه‌ای‌ها و تمامی کاربران به دنبال کارت‌های حافظه‌ای هستند که بتوانند به راحتی داده‌های خود را روی آنها ذخیره و از آن بازیابی کنند و در عین حال اطمینان خاطر داشته باشند که این فایل‌ها همیشه حفاظت شده باشند».

او افزود: «مجموعه جدید کارت‌های حافظه SD و MicroSD سامسونگ قابلیت‌ها و کارکردهای مورد نیاز کاربران حرفه‌ای را، شامل سرعت بالا و ماندگاری بیشتر در اختیار آنها می‌گذارد تا بالاترین عملکرد مورد انتظار هر کاربری را در اختیار او قرار دهد».

کارت‌های حافظه میکرواس‌دی و اس‌دی سری Pro Plus سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالا، به ترتیب تا 160 و 120 مگابایت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به راحتی فیلم‌برداری 4K و Full HD انجام دهند. کارت‌های EVO Plus هم عملکردی تا 1.3 برابر سریع‌تر از نسل قبلی و تا 130 مگابایت بر ثانیه دارند که آنها را برای هردوی کاربران عادی و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداری، ایده‌آل می‌کند.

کارت‌های جدید سامسونگ با وارانتی محدود 10 ساله و ظرفیت تا نیم ترابایت عرضه شده و بهترین وسیله برای ذخیره کردن عکس‌های 360 درجه، ساعت‌ها فیلمبرداری 4K با دوربین روی کلاه و همینطور فیلم‌برداری با پهباد و غیره هستند.

کارت‌های MicroSD

کارت‌های حافظه MicroSD سامسونگ در مدل‌های PRO Plus و EVO Plus از سرعت بالای ویدیوی تا رتبه V30 و همینطور عملکرد اپلیکیشن‌های با رتبه  A2پشتیبانی می‌کنند که امکان ذخیره کردن تصویر در اپلیکیشن‌های مختلف روی دستگاه‌های همراه و دوربین‌های خاص روی پهباد را فراهم می‌کند. این کارت‌ها مجهز به حفاظت شش لایه سامسونگ بوده و در برابر آب، دمای بسیار بالا، اشعه ایکس، خوردگی، افتادن و تاثیرات میدان مغناطیسی، مقاوم هستند.

کارت حافظه PRO Plus در ظرفیت‌های 128 و 256 و 512 گیگابایت عرضه می‌شود در حالی که کارت‌های EVO Plus دارای ظرفیت‌های 64 تا 512 گیگابایت است.

کارت‌های SD

کارت‌های حافظه PRO Plus و EVO Plus به شکلی طراحی شده‌اند که نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی و تولید محتوا را برآورده کنند. این نسل جدید از کارت‌های حافظه با انواع دستگاه‌ها از جمله دوربین‌های DSLR، کوچک و بدون آینه، کم‌کودر و کامپیوتر همخوانی دارد که آنها را به کارتی ایده‌آل برای تولید و ذخیره عکس و ویدیو با کیفیت بالا تبدیل می‌کند. هردوی کارتهای PRO Plus و EVO Plus در برابر شوک، آب، دمای بسیار بالا، اشعه ایکس، خوردگی، افتادن و تاثیرات مغناطیسی مقاوم هستند.

این کارت‌ها در بازه ظرفیتی 32 تا 256 گیگابایت عرضه می‌شوند و یک ظرفیت جدید 521 گیگابایتی هم به مدل PRO Plus اضافه شده است. کارت‌های حافظه MicroSD و SD سری PRO Plus و EVO Plus امروز و با طراحی جدیدی موسوم به موج آبی عرضه می‌شوند که ظاهر آنها را متفاوت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره کارت‌های حافظه سامسونگ به samsung.com/memorycard مراجعه کنید.

مشخصات ‌کارت‌‌های حافظه میکرواس‌دی و اس‌دی:

  •