به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این طرح با هدف تقویت کارکردهای ارزشی نهاد خانواده از طریق فناوری‌های ارتباطی و تکنولوژی‌های نوین از جمله ظرفیت‌های موجود در بازی‌های دیجیتال و در راستای اهداف بنیاد مبنی بر تدوین سیاست‌های حمایتی و تشویقی در زمینه تهیه و تولید بازی‌های بومی و تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی-ایرانی اجرا می‌شود.

بر اساس این فراخوان، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود در کشور در زمینه بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی و ایجاد عرصه رقابت‌ میان فعالان این حوزه به منظور ارتقا و رشدکمی و کیفی این صنعت، در ساخت سه طرح برگزیده با تخصیص اعتباری تا سقف 500 میلیون تومان به هر طرح، مشارکت مالی می‌کند.

بر اساس این فراخوان، شرایط ارسال طرح به شرح زیر است

-بازی‌سازان در انتخاب ژانر بازی محدودیتی نخواهند داشت.

-بازی تولید‌شده باید در گوشی‌های هوشمند و به‌طور آنلاین قابل اجرا باشد.

- توجه به ویژگی‌هایی نظیر آنلاین و رقابتی بودن بازی، به عنوان امتیاز ویژه در انتخاب طرح برتر، مورد توجه شورای ارزیابی قرار خواهد گرفت.

-در طرح ارسالی، باید مدت زمان و هزینه مورد نیاز برای تولید بازی، به طور جداگانه و شفاف مشخص شود.

بازی‌سازان تا 14 اسفند 1400 برای ارسال طرح بازی فرصت دارند و می‌توانند طرح‌‌های خود را به همراه اطلاعات و رزومه‌ای از فعالیت‌هایشان با عنوان «مشارکت در تولید بازی با محوریت خانواده» به ایمیل معاونت حمایت به نشانی hemayat@ircg.ir  ارسال کنند.