به گزارش اکونا پرس،

در میان برندهای مطرح دنیا می‌توان به ال‌جی اشاره کرد که محصولاتش نه تنها عملکرد خوب و طراحی زیبا دارند، بلکه به انواع فناوری‌های مدرن مجهز هستند که به بهبود و راحتی هر چه بیشتر زندگی کاربران کمک می‌کنند. همه‌ی این‌ها در حالی است که محصولات جدید این برند علاوه بر راحتی کاربران سازگاری بیشتری  با محیط زیست نیز دارد و به گونه­ای طراحی می­شوند که اثار زیست­محیطی بسیار کمتری نیز داشته باشند.

دستگاه تهویه مطبوع LG Dual Cool Inverter دارای طراحی مینیمالیستی و زیباست و با هر دکوراسیون و چیدمانی ست می‌شود. مراحل نصب و راه‌اندازی آن نیز بسیار آسان است و به راحتی انجام می‌شود.

 

خواب راحت در شب‌های گرم تابستان

گرمای اتاق مانع از این می‌شود که آدم بتواند به راحتی بخوابد؛ و حتی اگر خوابش ببرد هم ممکن است در طول شب چندین بار به خاطر گرما از خواب بیدار شود. یعنی در واقع گرمای اتاق کیفیت خواب را بسیار پایین می‌آورد. دستگاه Dual Cool LG دارای قابلیتی به نام Comfort Sleep به معنای خواب راحت است که دقیقاً همین نیاز مصرف‌کننده را برآورده می‌کند. با فعال کردن این قابلیت، Dual Cool LG به مدت 7 ساعت جریان هوای غیرمستقیم خنکی در اتاق منتشر می‌کند تا شما در راحت‌ترین حالت ممکن خواب عمیقی را تجربه کنید.

 

جریان هوای مطبوع در جهات مختلف

LG Dual Cool Inverter دارای تیغه‌های چهار جهته است تا هوای مطبوع را در تمام جهات (360 درجه) در اتاق منتشر کند. تیغه‌ها همچنین دارای قابلیتی به نام Gold Fin هم هستند که پوشش نگهدارند برای افزایش عمر تیغه‌ها در برابر حرارت،رطوبت و فرسودگی است.

 

همیشه تمیز و پاکیزه

همچنین LG Dual Cool Inverter دارای قابلیت تمیز کردن خودکار است و می‌تواند بدون دخالت فرد تمامی باکتری‌ها، آلودگی‌ها و گردوعبار را از سطح خود پاکسازی کند.

همچنین به لطف سیستم فیلتراسیون بزرگتری که دارد، ابتدا هوا را پاکسازی و سپس در فضا منتشر می‌کند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هیچ گونه گرد و غباری روی سطوح مختلف اتاق نمی‌نشیند چون توسط فیلترهای دستگاه به دام افتاده‌اند و از بین رفته‌اند.

 

سرمایش دو برابری با صرف انرژی کمتر

شاید بتوان گفت ویژگی اصلی دستگاه تهویه مطبوع Dual Cool LG، کمپرسور اینورتور دوگانه آن است که می‌تواند با صرف انرژی کمتر هوای خنک بیشتری تولید کند. این کمپرسور به قدری قوی است که در زمانی کوتاه، با مصرف انرژی کم تمام سرمای موردنیاز مصرف‌کننده را تأمین می‌کند. روترهای دوگانه در داخل کمپرسور به صورت پشت سر هم عمل می کنند تا از خنک شدن سریعتر و راندمان بیشتر اطمینان حاصل کنند.

البته نباید تصور کنید که فعالیت بیشتر و قوی‌تر به معنی ایجاد سروصدای زیاد است، بلکه Dual Cool LG صدای بسیار کمی دارد؛  که این نیز سندی دیگر در اثبات تلاش‌های شرکت ال‌جی برای تأمین آسایش و راحتی بیشتر کاربرانش است.

کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی سرعت خود را طوری تنظیم می‌کند که در صورت نیاز به تغییر دما با کمترین نوسان بتواند درجه را تغییر دهد. این باعث افزایش طول عمر کمپرسور و کاهش مصرف برق و انرژی می‌شود.

 

هوشمند و همیشه در دسترس

Dual Cool LG به برنامه هوشمند ThinQ نیز مجهز است. به لطف این قابلیت می‌توانید با استفاده از موبایل یا تبلت و از طریق اتصال اینترنتی دستگاه خود را در راحت‌ترین حالت ممکن و از هر جا که هستید کنترل کنید. اگر در راه برگشت به خانه هستید، کافی است اپلیکیشن ThinQ را باز کنید و دستگاه را روشن کنید تا به محض ورود به خانه با هوای خنک و مطبوع مواجه شوید. یا اگر پس از خروج از خانه یادتان افتاده که آن را خاموش نکرده‌اید خیلی راحت با فشار یک دکمه روی موبایل این کار را انجام دهید؛ و لازم نیست به خانه برگردید.