به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی الکترونیکس (LG) ماهیت برند لوازم آشپزخانه‌ی توکار(Built-in) فوق‌العاده خود را در هفته‌ی طراحی میلان 2022 به نمایش خواهد گذاشت. این رویداد طراحی مشهور جهانی از 7 تا 12 ژوئن توسط Salone del Mobile برگزار می‌شود. ال‌جی از چهار سال پیش برای اولین بار در اروپا تجهیزات لوکس Signature Kitchen Suite خود را معرفی کرد و مورد استقبال اروپایی‌ها قرار گرفت، همچنان و به طور پیوسته در حال تقویت جایگاه خود در سراسر قاره اروپاست.

تجهیزات توکار پیشرفته Signature Kitchen Suite ال‌جی به راحتی با آشپزخانه‌های موجود سازگار می‌شوند و با ترکیب طرح‌های نوآورانه با فناوری‌های پیشرفته تجربه‌ی آشپزی جدیدی را برای مصرف‌کننده تعریف می‌کنند. ال‌جی حداکثر کارایی، طراحی و دقت را به آشپزخانه بخشیده و این هدف را تا رسیدن غذا به میز شام نیز حفظ کرده است. همچنین، ال‌جی در غرفه‌ی خود برای بازدیدکنندگان این فرصت را مهیا کرده تا آشپزی به سبک مجلل در خانه را به بهترین شکل تجربه کنند که هدف و مبنای طراحی و ساخت محصولات Signature Kitchen Suite این شرکت است.

این غرفه با داشتن چهار بخش منحصر به فرد و جالب و ترکیب رویدادهای سرگرم‌کننده به خوبی کیفیت و ارزش‌های متمایز مجموعه‌ی شیک و بی­نظیر این محصولات ال‌جی را به بازدیدکننده القا می‌کند. محصولات Signature Kitchen Suite به نمایش گذاشته شده در این غرفه، اجاق‌ گازهای جدید، ماشین ظرفشویی و کشوهای زیر پیشخوان، با تنوع رنگ و پانل شیک و ظرفیت‌های جدید خود برای تناسب و تکمیل فضاهای مختلف آشپزخانه ، سبک زندگی مدرن و منحصر به فردی را ارائه می‌دهند.

غرفه‌ی نمایشگاهی ال‌جی چهار مدل آشپزخانه را به نمایش می‌گذارد: آشپزخانه الهام گرفته از طبیعت ، آشپزخانه مطابق با مد روز اروپایی و آشپزخانه مفهومی. آشپزخانه الهام گرفته از طبیعت در واقع بر طراحی یکپارچه محصولات و پرداخت‌های الهام‌گرفته از طبیعت تأکید دارد. در آشپزخانه‌ی مطابق با مد اروپایی، این شرکت در حال پرده‌برداری از طیف جدیدی از لوازم آشپزخانه‌ی درجه یک خود است که اجاق 36 اینچ القایی، اجاق بخار، اجاق گاز ، فصای نگهداری نوشیدنی زیر پیشخوان و یخچال زیر پیشخوان با روکش کاملاً جدید را شامل می‌شود. آشپزخانه‌ی مفهومی نیز مجموعه‌ی گسترده‌ی Signature Kitchen Suite را به نمایش می‌گذارد که شامل راه‌کار‌های با ظرفیت بزرگ مثل یخچال ۴۸ اینچی درب فرانسوی و ۴۸ اینچی Dual-Fuel Pro Range است.

در طول نمایشگاه، رویداد جداگانه‌ای نیز با عنوان « True to Food Itinerary » در نمایشگاه سوئیت آشپزخانه سیگنچر در پیازا کاوور، میلان برگزار می‌شود تا نشان دهد ال‌جی بر اساس چه ارزش‌هایی، طعم واقعی و تازگی مواد را در طول آشپزی حفظ می‌کند تا تجربه‌ی جدیدی برای مشتری رقم بزند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و نهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفت: «هفته طراحی میلان نقطه عطفی در حضور ال‌جی در بازار تجهیزات توکار اروپاست. برای موفقیت در برند Signature Kitchen Suite ، ما با معرفی طرح‌های فوق‌العاده پریمیوم و فناوری‌های پیشرفته که آینده طراحی داخلی آشپزخانه را شکل می‌دهند، می‌خواهیم به توسعه و تقویت موقعیت خود را در این فضا کمک کنیم.»