به گزارش اکونا پرس،

حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که کلکسیون کفش‌های مارک‌دار و کتانی ندارید، محصولات Styler ShoeCare و  ShoeCase شما را به وجد خواهد آورد.

ال‌جی با اتکا به دانش تخصصی و تلاش متخصصان خود، و با آگاهی بر این امر که نسل جوان علاقه‌ی خاصی به «داشتن کفش‌های برند، لوکس و تک‌» دارند، محصولات فوق را طراحی کرده و برای اولین بار در نمایشگاه  IFA  برلین از آن رونمایی کرد .

Styler ShoeCare و ShoeCase دو محصول با کارایی گوناگون هستند که مکمل یکدیگر بوده و می‌توان بر حسب نیاز، آن‌ها را به صورت‌های مختلف به‌کار برد.

 ShowCare نوعی کمد برای نگه­داری کفش است و چهار طبقه دارد، اما چنانچه بخواهید کفش‌های بزرگ‌تر و با ارتفاع بیشتر مانند پوتین و چکمه را در آن قرار دهید می‌توان از تعداد طبقات آن کم کرد. ال‌جی از تکنولوژی بخار TrueSteam خود برای مراقبت و ضذعفونی  کفش‌های شما استفاده کرده است، بدین صورت که از کف محفظه‌ی آن بخار خارج میشود و نوعی حمام سونا برای کفش‌هایتان درست می‌کند. سیستم نازل متحرک، داخل کفش‌ها را خشک می‌کند تا آماده‌ی پوشیدن شوند.

از سوی دیگر با استفاده از صفحه‌ی تماس کوچکی که جلوی محفظه قرار دارد می‌توان تنظیمات لازم را اعمال کرد (گرچه می‌توان به جای آن، از اپلیکیشن هوشمند  LG ThinQهم استفاده کرد و به آسانی دستگاه را از راه دور کنترل کرد.) منظور از کنترل این است که می‌توانید مشخص کنید چه نوع کفش‌هایی را داخل محفظه قرار داده‌اید تا دستگاه عملکرد خود را بر اساس جنس آن کفش تنظیم کند. به گفته‌ی ال‌جی، این دستگاه می‌تواند کفش‌هایی با جنس چرم،جیر ، کفش ورزشی و غیره را با بیش از 10 روش مختلف تمیز کند.

به طور هم زمان می‌توان کفش­هایی با دو جنس متفاوت را برای نظافت داخل دستگاه قرار داد. زمان استاندارد تمیزکردن کفش­ها 37 دقیقه است و این یک روند بسیار کم‌صداست و ShoeCare در حین فعالیت تنها 35 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند.

از سوی دیگر دستگاه Styler ShoeCare  با رنگ‌بندی مختلف دارای سه وجه با پنل‌های شفاف است و علاوه بر آن‌که کفش‌ها را مانند آثار هنری به نمایش می‌گذارد، از آن‌ها دربرابر اشعه فرابنفش محافظت می‌کند. از دیگر مزایای آن، محافظت در برابر رطوبت است، و به لطف نور قابل تنظیم، می‌توان داخل آن را روشن کرد و کفش ها را به زیبایی نمایش داد.

ShoeCase نیز دارای رنگ‌های مختلف است و علاوه بر آن، با همکاری هنرمندان مختلف نمونه‌های شیک و خاصی نیز از آن ساخته شده است. می‌توان چهار طبقه ShoeCase  را روی هم قرار داد یا یک ShoeCase را روی یک  ShoeCare  قرار داد.

شاید دوستانتان در بدو ورود به خانتان، ShoeCare  را با یک یخچال کوچک اشتباه بگیرند. دراین‌صورت می‌توانید با قرار دادن کفش‌هایشان در آن، و نشان دادن فن‌آوری TrueSteam ال‌جی، آن‌ها را شگفت‌زده کنید. نشانشان بدهید که فیلترهای  Zero-Dry این دستگاه چگونه رطوبت کفش‌های شما را گرفته و کفش­های بسیار تمیز  تحویلشان می‌دهد!