به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در ادامه برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برای کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت، اردوی آموزش بازی‌سازی استان هرمزگان از 29 دی تا 4 بهمن در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود.

این رویداد که در 6 روز برگزار می‌شود، شامل 50 ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی‌سازی است و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه می‌شود.
 شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه‌ فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‌‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اردوی آموزش بازی‌سازی استان هرمزگان با همکاری نهادهای مختلف این استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، و سازمان فضای مجازی سراج ویژه گروه سنی 15 سال به بالا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این اردوی آموزشی رایگان از اینجا اقدام کنند.

گفتنی است انستیتو ملی بازی‌سازی از تابستان 1401 اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، شهرستان جلفا، یزد، خراسان جنوبی (بیرجند) و بوشهر برگزار کرده است.