این بازی سعی دارد پا در قدم مسیرهای سایر بازی‌های بزر گ و پرطرفدار بگذارد که با توجه به جامعه آماری آن( 20 میلیون بازیکن در پلتفرم‌های مختلف) تا اینجای کار موفق بوده است. این بازی در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و دو پلتفرم موبایل اندروید و iOS در دسترس است.

به طور کلی بازی گنشتین ایمپکت یک بازی انیمه‌ای است که با گرافیک فوق العاده جذاب، گیم پلیر را با بازی تیمی هیجان انگیز در خود غرق می‌کند. اگر می‌خواهید با آموزش Genshin Impact و نحوه خرید الماس گنشین ایمپکت بیشتر آشنا شوید، بهتر است با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. شما هم اگر نکته‌ای در مورد این بازی به نظرتان می‌رسد حتما با ما در میان بگذارید.

بازی گنشین ایمپکت چیست؟

بازی گنشین ایمپکت یک بازی رایگان جهان باز است. بازیکان می‌توانند با مراحل بسیار هیجان انگیز ماموریت‌های خود را انجام دهند و براساس آن به قابلیت‌های مختلفی دست پیدا کنند. در این بازی، جزئیات زیادی در مورد گیم پلی بازی، کارکترها، سلاح‌ها و... وجود دارد که ممکن است در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد، اما با مطالعه راهنمای آموزشی این مقاله می‌توانید به رازهای این بازی دست پیدا کنید. علی رغم رایگان بودن بازی گنشین ایمپکت، با این‌ حال می‌توانید با استفاده از خرید الماس گنشین ایمپکت، خریدهای درون بازی را انجام دهید و سریعتر پیشرفت کنید.

با شروع بازی، داستان نبرد حماسی برای پیدا کردن خواهر یا برادر گمشده شروع می‌شود. این شما هستید که با انتخاب بین کارکترهای بازی می‌توانید یک بازی هیجان انگیز را خلق کنید. بعد از آن دروازه ورود شما به بازی گنشین ایمپکت باز می‌شود و یک دنیای جدید را مشاهده می‌کنید که شما را از دنیای واقعی خود دور می‌کند.

نحوه عملکرد ‌‌‌بخش کاراکترهای در بازی گنشین ایمپکت

در ابتدای بازی، شما می‌توانید یکی از دو شخصیت (کاراکتر) فانتزی مذکر یا مونث را انتخاب و برای آن‌ها نام مشخص کنید. نگران نباشید! شما می‌توانید با افزایش لول یا سطح، به شخصیت‌های بی‌نظیر دیگری نیز دست پیدا کنید.

یکی از مهمترین ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که شما باید 4 شخصیت را در میدان نبرد به طور همزمان کنترل کنید. به عبارتی در هنگام مبارزه، باید بین این چند شخصیت به صورت همزمان سوئیچ کنید تا با ترکیب بهتر این شخصیت‌ها، یک صف آرایی با قدرت‌های خارق العاده ایجاد کنید. قدرت‌های خارق العاده هر کاراکتر از عناصر طبیعی 7‌گانه یعنی آب، آتش، یخ، باد، الکتریسیته، زمین و طبعیت ایجاد شده است و در ترکیب با هم می‌توانند یک قدرت فوق جادویی را ایجاد کنند که دشمن را از پای در می‌آورد. شخصیت‌های بازی می‌توانند علاوه بر این عناصر با حمله فیزیکی توسط سلاح‌های خود، دشمن را از پای درآورند. 5 نوع سلاح شمشیر سبک، شمشیر سنگین، نیزه، کمان و کتاب در بازی وجود دارد. کافیست به آهنگر دستور ساخت سلاح‌ها را بدهید و یا آن‌ها را در صندوق‌های بازی بیابید.

در حال حاضر 20 شخصیت قابل بازی وجود دارد که سلاح و قدرت جادویی خاص خودشان را دارند. برای اینکه بتوانید شخصیت‌های بهتری بدست آورید باید در داستان بازی پیش بروید. همچنین با خرید الماس گنشین ایمپکت می‌توانید سریعتر به شخصیت‌ها یا اسلحه‌های جدیدی جهت مبارزه با دشمنان دست پیدا کنید. برای تهیه الماس genshin impact باید به سایت‌های امن مراجعه کرده و تنها با چند کلیک اقدام به خرید کنید.

ارتقا شخصیت‌ها و سلاح‌ها در بازی گنشین ایمپکت

شخصیت‌ها و سلاح‌ها در طول بازی نیاز به ارتقا دارند تا بتوانید با کمک آن‌ها، دشمنان را از پای در آورید. شما می‌توانید به دو صورت شخصیت‌ها و سلاح‌های بازی را ارتقا دهید.

  • پیدا کردن یک سری کتاب‌ها و دست نوشته‌ها که در صندوق‌ها مخفی شده است، می‌تواند پاداش (Quest) شما برای ارتقا شخصیت یا سلاح باشد.

  • خرید الماس گنشین ایمپکت

  • آروز کردن Wish برای داشتن یک شخصیت یا سلاح!

البته ویژگی دیگری که باید آن را ارتقا بدهید، Adventure Rank است. برای ارتقا این ویژگی شما نیاز به تکمیل کردن موارد زیر دارید:

  • Quest

  • باز کردن Teleport Point Shrine

  • انجام کارهای مربوط به Explore

 

Wish در بازی گنشین ایمپکت

ممکن است براساس سبک بازی خود به شخصیت‌های بیشتری نیاز داشته باشید، بنابراین کافیست آرزو Wish کنید. برای آرزو کردن باید به‌بخش wish بازی که به نوعی نقش فروشگاه را دارید بروید و یک نوع ارز بسیار کمیاب در بازی را به دست آورید. توجه داشته باشید که هر چقدر چیزی که می‌خواهید به دست آورید، قدرتمند‌تر و یا کمیاب‌تر باشد باید سختی‌های زیادی را نیز متحمل شوید. با خرید الماس گنشین می‌توانید به صورت مستقیم از اعتبار درون بازی را به دست آورید. البته بهتر است هر روز‌بخش wish را نیز چک کنید زیرا ممکن است سلاح‌ها و یا شخصیت‌هایی که در آرزوی آن بوده‌اید به ناگهان آزاد شده باشند و بتوانید آن را برای خود انتخاب کنید. البته این رویداد به صورت محدود اتفاق می‌افتد و برگ برنده دست کسی است که هر روز به این‌‌بخش سری می‌زند.

نحوه عملکرد‌‌‌‌ بخش گیم پلی بازی گنشین ایمپکت

شما می‌توانید در نقشه بزرگ بازی که به نوبه خود مانند سرزمین عجایب است به هر طرف پرسه بزنید و از گرافیک جذاب بازی لذت ببرید. صخره نوردی، شنا کردن، پرواز کردن با گلایدر، دفاع کردن، فرار کردن، شمشیر زدن و.... همگی از فعالیت‌هایی است که شما می‌توانید در بازی گنشین ایمپکت انجام دهید و از تک تک لحظات بازی لذت ببرید. در طول روایت بازی، داستان‌های حماسی زیادی پیش روی شما قرار می‌گیرد و این شما هستید که تصمیم می‌گیرد در کدام مسیر می‌خواهید قدم بردارید.

بخش مبارزات در نگاه اول ممکن است ساده به نظر برسد، اما اگر کمی پای خود را در دنیای بازی جلوتر می‌گذارید متوجه می‌شوید که برای از بین بردن دشمنانی سرسخت با چالش‌های زیادی رو به رو می‌شوید. زیرا ممکن است یکی از این دشمنان از چند عنصر هفت‌گانه تشکیل شده باشد که شکست آن غیر ممکن شود. البته اگر شما متوجه شوید که نقاط ضعف آن دشمنان چیست، شکست دادن آن آسان‌تر می‌شود، زیرا دشمن تنها در یکی از عنصر‌های خود بسیار قوی است و در سایر عناصر خود، احساس ضعف می‌کند.

به عبارتی در‌بخش مبارزات اولیه شما به تدریج خود را آماده می‌کنید تا به دشمنان قوی‌تر آماده جنگ شوید. در جنگ با دشمنان قوی شما یاد می‌گیرید که زمان تعویض یا سوئیچ بین شخصیت‌ها فرا رسیده است. در واقع استفاده از چند شخصیت برای شکست یک غول بی‌شاخ و دم! یک‌بخش جدایی ناپذیر از بازی می‌شود.

مهمترین عناصر بازی گنشین ایمپکت و نحوه شکست دادن آن‌ها

  • از آتش (Pyro) برای ضربه به دشمنان با عنصر یخ (Cyro) و الکتریسته (Electro)

  • الکتریسته (Electro) برای شکست دشمنان با عنصر آب (Hydro)

  • از عنصر باد (Anemo) برای تشدید عناصر بالا

  • برای ایجاد سپر از جنس یک عنصر از ترکیب آن عنصر با عنصر زمین (Geo)

  • و...

شما می‌توانید با توجه به دشمن و نقاط قوت و ضعف آن، ترکیب‌های بسیار متنوعی از عناصر هفت‌گانه را تولید و یا سپرهای مختلفی از این عناصر را برای خود ایجاد کنید. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه از این عناصر برای مبارزه با دشمنان استفاده کنید.

کلام آخر

سعی کردیم ناگفته‌هایی در مورد خرید الماس گنشین ایمپکت به شما ارائه بدهیم. امیدواریم راهنمای بازی Genshin Impact ترفندهای کاربردی برای شروع این بازی را در اختیار شما بگذارد.

مرجع خرید کریستال گنشین ایمپکت:

https://www.topgem.shop/products/category/genshin-impact