به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات ایران با شعار حامی طبیعت و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، این اصله نهال ها را در راستای نکوداشت ۳۳۲شهید شرکت مخابرات ایران به صورت پلاک های تهیه شده به نام و یاد هر شهید و جمعا ۳۳۲ پلاک در کنار نهال ها ، این برنامه فرهنگی را انجام داد.

بر اساس این گزارش، هدف از این فعالیت با عنوان نجات محیطزیست و حفاظت و مراقبت از گونه های ارزشمند گیاهی برای نسل های بعدی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان گران قدر شرکت مخابرات ایران است.

گفتنی است جنگل های هیرکانی از مهم ترین گونه های پوشش گیاهی و جنگل های جهان با قدمتی در حدود ۴۰ میلیون سال و رو به انقراض است و شرکت مخابرات ایران در راستای اصول مسئولیت اجتماعی در تلاش برای جلب توجه عمومی و نگهداشت این گونه ارزشمند پوشش گیاهی در راستای حفظ و حراست از محیطزیست است.

 


همچنین همزمان با هفته منابع طبیعی، مراسم روز درختکاری در شرکت مخابرات ایران برگزار شد

بر این اساس، همزمان با روز درختکاری، و هفته منابع طبیعی و با حضور تعدادی از مدیران شرکت مخابرات ایران چند اصله نهال در محوطه عمومی بوستانی در منطقه ۵ شهرداری تهران، کاشته شد.

در این مراسم که مقارن با جشن بزرگ میلاد حضرت امام زمان (عج) و نیمه شعبان برگزار شد ، به سنت هرساله بر طبق مسئولیت های اجتماعی شرکت مخابرات ایران طی یک برنامه فرهنگی مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری انجام شد.