به گزارش اکونا پرس،

طبق آمارهای اعلام شده در این گزارش، سامسونگ 20.2 درصد از سهم بازار و 18.4 درصد از حجم کل فروش ساندبار را در سال 2022 به خود اختصاص داده است.   

ساندبارهای سامسونگ شامل سری ممتاز Q، کیفیت صدای فراگیر و قدرتمندی را ارائه می‌دهد و علاوه بر طراحی شیک و مدرن خود، به گونه‌ای تنظیم و طراحی شده‌اند که بیشترین سازگاری ممکن را با تلویزیون‌ها داشته باشند.

قابلیت SpaceFit Sound یکی از ویژگی‌های این سری است که به دلیل قدرت بالای خود در بهینه‌سازی ساندبار با فضاهای متنوع و ایجاد شرایطی منحصربه‌فرد، مورد توجه و تحسین کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته است. 

قابلیت‌های پیشرفته ساندبارهای سامسونگ، کارشناسان و نویسندگانی که به طور تخصصی به بررسی محصولات این صنعت می‌پردازند، تحت تاثیر خود قرار داده است. از جمله این رسانه‌ها وبسایت تخصصی AVForums است که ساندبار مدل HW-Q990B سامسونگ را در دسته خود به عنوان «بهترین» (Best in Class) معرفی کرده و یا رسانه نیوزویک که در مورد ساندبار HW-S800B سامسونگ نوشته : «این ساندبار با صدای فراگیر خود تمامی فضای اتاق را پر می‌کند».

سامسونگ در سال جاری میلادی قصد دارد تا به کمک صداهای سینمایی جذاب و شنیدنی و قابلیت‌های پیشرفته، ساندبارهای خود را به سطحی جدید ارتقا دهد، به گونه‌ای که این ساندبارها بتوانند اشتیاق و هیجان مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان سرگرمی‌های خانگی را برانگیزند.    

ساندبار HW-Q990C سامسونگ به عنوان پرچمدار سری Q با صدای فراگیر 11.1.4 کاناله و قابلیت Dolby Atmos کیفیت کم‌نظیری را ارائه می‌دهد. این ساندبار به جدیدترین نسخه قابلیت Q-Symphony 3.0 مجهز شده تا به کمک تجزیه و تحلیل و پردازش عناصر و کانال‌های صوتی، بیشترین هماهنگی را بین بلندگوهای تلویزیون و ساندبار ایجاد کرده و بهترین و بهینه‌ترین صدای ممکن را به گوش حاضران برساند.

علاوه بر این، قابلیت SpaceFit Sound Pro هم در این ساندبار وظیفه بهینه‌سازی و مطابقت صداها با شرایط مختلف را بر عهده دارد تا فضایی آکوستیک ایجاد شود. حالت Game Mode Pro نیز براساس ژانر بازی‌هایی که در Samsung Gaming Hub انجام می‌شود، صداهای خروجی را به منظور واقعی‌تر شدن هر چه بیشتر بهینه‌سازی می‌کند.

چئولگی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ می‌گوید: «سامسونگ به منظور برآورده کردن نیازهای متنوع کاربران خود، متعهد است که تجربه‌‌ای پیشرو و کم‌نظیر در صنعت سرگرمی‌های خانگی به کاربرانش ارائه دهد. برای تحقق این هدف، ساندبارهای سامسونگ بهترین مکمل برای تلویزیون‌های سامسونگ هستند که به کمک قابلیت‌های صوتی و اتصال پیشرفته خود می‌تواند اوج صدای فراگیر و سینمایی را به نمایش گذارد».

براساس جدیدترین گزارش موسسه Futuresource، بازار جهانی ساندبار در سه سال گذشته رشد ثابتی در حدود 5.7 درصد را تجربه کرده است. در حالی که طی سال 2022 فروش جهانی ساندبارها به 23.1 میلیون دستگاه‌ رسیده، انتظار می‌رود تا سال 2025 این رقم به 26 میلیون دستگاه برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساندبارهای سامسونگ لطفا به وبسایت این شرکت https://www.samsung.com  مراجعه کنید.