به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گفتگو با خبرنگار اکونا پرس، ضمن بیان این مطلب در خصوص دلیل استقبال بازار از این سهم گفت: هر آنچه که برای تولید و فروش مجموعه پرداخت الکترونیک سامان کیش پیش بینی کرده بودیم با شرایط بهتری صورت گرفته و از نظر تولید و فروش در شرایط مساعدی قرار داریم. چنانچه شرایط ادامه پیدا کند می توانیم در این مجموعه اقدامات مثبت تری را شاهد باشیم.

ابراهیم حسینی نژاد ادامه داد: با توجه به نوسانات و رشد نرخ دلار در بازار ارز امکان این وجود دارد که هزینه های شرکت ها نیز افزایش یابد، اما در این زمینه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با دیگر شرکتها و مجموعه ها متفاوت است و به این ترتیب تاثیر این نوسانات بازار ارز بر شرکت در کمترین حد خود قرار خواهد داشت، اما بی  تاثیر هم نیست.

وی افزود:فروش شرکت نسبت به 3 ماه گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار شده به طوری که دستیابی شرکت به بودجه پیش بینی شده را آسان تر کرده است و بر اساس وضعیت بودجه ماهانه و میان دوره ای شرکت  میتوان سال خوبی را برای این مجموعه پیش بینی کرد.

حسینی نژاد عنوان کرد: صورت های مالی ماهانه و همچنین حمایت هایی که توسط سهامدار عمده و بازارگردانی خوب سهم  به افزایش تقاضا و حتی ایجاد صف خرید در نماد معاملاتی این سهم در بازار شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما معتقدیم که این سهم هنوز هم می تواند P/E بهتری داشته باشد و هنوز قیمت سهم تا رسیدن به ارزش ذاتی فاصله دارد. سهامداران سپ روزهای خوبی را خواهند دید.

وی در  خصوص برنامه های آتی و وضعیت قراردادهای آتی شرکت به خبرنگار اکوناپرس گفت: قراردادهای گذشته هنوز هم پابرجاست و با یک میلیون مشتری روبرو هستیم و هر کدام از مشتریان که تراکنش بالاتری داشته باشند منجر به درآمدزایی برای مجموعه می شود  و این موضوع سهم زیادی از درآمد شرکت را در اختیار دارد

مدیرعامل شرکت سپ گفت: در آینده شرکت تکنولوژی های جدید را به مجموعه وارد خواهد کرد و شاهد افزایش تراکنش ها خواهیم بود، در نمایشگاه الکامپ نیز از محصول جدید بولوتوث دی نت رونمایی شد که به زودی مجوزهای لازم اخذ می گردد و این محصول به بازار عرضه خواهد شد و پیاده سازی این توانمندی تا اواخر شهریور ماه انجام می پذیرد.

حسینی نژاد  در خاتمه تصریح کرد: ورود تکنولوژی های جدید به این صنعت و شرکت نشان از پویایی این مجموعه دارد و پیش بینی می شود به زودی شاهد همکاری های جدید ما با دیگر همکاران خواهید بود تا بتوانیم فرصتی برای رشد صنعت ایجاد کنیم، با قطعی شدن این موضوع اطلاعات در اختیار همگان قرار می گیرد.