به گزارش اکونا پرس،

قیمت سهام شرکت نورد و لوله اهواز از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا کنون از قیمت 351 ریال به 1132 ریال افزایش یافته است، این سهم بازار پایه ای طی دو ماه گذشته بازدهی مثبت بیش از 222 درصدی برای سهامدارانش رقم زده و با وجود منفی بودن برخی از روزها در سابقه معاملاتش به بازدهی قابل توجهی در مدت زمانی اندک دست یافت و این در حالی بود که برای مدتی طولانی قیمت سهام این شرکت در محدوده بین 300 تا 350 تومان در نوسان بود.

در رابطه با "فاهواز" این سهم بازار پایه ای اخباری مبنی بر ادامه روند مثبت در روزهای آتی نیز به گوش می رسد و برخی فعالان بازار سرمایه اهداف قیمتی بیش از 1150 ریال برای آن متصورند. همچنین شنیده هایی مبنی بر فروش بلوک سهام، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و فروش قطعه زمینی با ارزش در اهواز در رابطه با شرکت نورد و لوله اهواز به گوش می رسد که با توجه به عدم انتشار صورتهای مالی سالیانه منتهی به اسفند 96 و گزارشی در این رابطه نمی توان در خصوص این شایعات اظهار نظر کرد.

اما طی چند روز گذشته اخباری از سوی مسئولین این شرکت در رسانه های مختلف منتشر شد که حکایت از اخباری خوش و دلیل رشد قابل توجه قیمت سهام "فاهواز" را دارد.

بر اساس اطلاعات موجود این اخبار خوش حکایت از بروزرسانی و تسویه شدن مطالبات کارگران این مجموعه فولادی در کنار پرداخت معوقات پیمانکاران را دارد. همچنین گفته می شود این مجموعه با مدیریت جدید  شرایط پایداری را در زمینه تولید و تحولات اساسی در تامین مواد اولیه خود طی سه ماه اخیر ایجاد کرده است.

مسئولین شرکت نورد لوله اهواز در خصوص بحث واگذاری 45 درصدی سهام بلوکی این شرکت نیز گفته اند که این سهام در حال حاضر در دست سازمان خصوصی سازی بوده و باید آن را به یک خریدار جدید واگذار نماید.

علاوه بر این مسئولین شرکت وعده ثبت رکورد جدید در آینده ای نه چندان دور برای تولید ورق گرم فولادی نیز به سهامداران خود داده اند که تمامی این موارد نشان از تحولاتی قابل توجه در این مجموعه فولادی با وجود مدیریت جدید و در سال مالی جاری دارد و نوید بخش روزهایی خوب و خوش، برای سهامداران این شرکت است، هرچند همانطور که عنوان شد طی 2 ماه اخیر شاهد ثبت 222 درصد بازدهی مثبت برای قیمت سهام "فاهواز" بوده ایم اما امید است در روزهای آتی نیز با وجود تحولات مذکور سرمایه گذاران روزهای بهتری را نیز پیش رو داشته باشند.