به گزارش اکونا پرس،

علی قاسم‌زاده  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ۲۵ آبان «روز اصفهان» حدود ۳۷۰ برنامه پیش‌بینی شده است که نیمی از آن‌ها مردم‌محور است و شهرداری در اجرای آنها تنها نقش تسهیلگری دارد.

او افزود: این برنامه‌ها از 22 تا 28 آبان ماه به مدت یک هفته اجرا و یاد و خاطره سالروز تشییع پیکرهای گلگون‌کفن بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم در ۲۵ آبان ۱۳۶۱ در شهر زنده خواهد شد.

شهردار اصفهان مردم محوری، خانواده محوری و بحث و تبادل نظر درباره مشکلات شهر و راهکارهای رفع آن‌ها را از رویکردهای این برنامه ها دانست و گفت: افراد علاقه‌مند به استفاده از این برنامه‌ها می‌توانند از از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه به وبگاهhttp://isfahanfarhang.ir/از جدول برنامه‌ها و جزئیات آن مطلع شوند.

او با اشاره به آغاز آذین‌بندی شهر به مناسبت سالروز 25 آبان طی سه روز گذشته اظهار کرد: اصفهان ما همیشه قدرت زایش و رویش نیروهای توانمند را دارد و همچنان می‌تواند امثال استاد فرشچیان و بانو امین را در خود داشته باشد، همان‌طور که ده‌ها قهرمان همچون شهید خرازی دارد.

او ادامه داد: شهری که در ذات خود یک شهر فرهنگی و متمدن است، بی‌شک در گذر زمان می‌تواند مهد پرورش دلاورمردان، دانشمندان و هنرمندان باشد که امیدوارم قدر این شهر را بدانیم و به‌عنوان شهروند متوجه باشیم که در چه سرزمینی زندگی می‌کنیم.