به گزارش اکونا پرس،

سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین کشور شامگاه دوشنبه ۲۰ آذر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

این اجلاس که با رویکرد تحول در کسب و کار و توسعه کارآفرینی و با حضور مدیران و صاحبان بنگاههای اقتصادی کشور برگزار شد اهدافی همچون تبیین نقش مهارت خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کار، معرفی اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه بازاریابی و فروش، معرفی اقدامات توسعه‌ای و توسعه اشتغا‌ل‌زایی، معرفی روش‌های استفاده از تکنولوژی برتر و بومی سازی، آشنایی با اقدامات تجاری سازی و خلق ثروت، تبیین مدیریت استراتژیک در کسب و کارها و معرفی نقش توسعه کسب و کار در فضای ملی و بین المللی برگزار شد.

گفتنی است در این آئین مقامات عالی دولتی و مسئولان بلند پایه کشور حضور یافته و به ایراد سخن پرداختند.

شایان ذکر است که در بخش تجلیل و قدردانی از مجموعه‌های برگزیده پس از فرایند ارزیابی توسط هیات داوران در قالب اهدای نشان و زرین مراسم، نشان زرین و لوح تقدیر سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین کشور به دکتر محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعلق گرفت.

در متن لوح تقدیر از دکتر محسن قدیری آمده است…

جناب آقای دکتر محسن قدیری

مدیرعامل محترم هلدینگ پتروپالایش اصفهان

با سلام و احترام

یقیناً توسعه و پیشرفت شغلی هر مجموعه وسیستم مرهون تلاش بی دریغ مدیران خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می‌دانند. لذا پیرو برگزاری سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور که با رویکرد تحول در کسب و کار و توسعه کار آفرینی برگزار گردید، ضمن تبریک به حضرتعالی به عنوان یکی از مدیران برتر و ارزش آفرین کشور، بر خود وظیفه می‌دانیم تا به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، از عنایات و توجه جنابعالی به امر توسعه فرایند مدیریت ارزشی، جهت فراهم نمودن زمینه رشد و تعالی کشور عزیزمان ایران، قدردانی می‌نماییم.

سلامتی و موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.