به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در 2رویداد هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت (تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی) و بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات و یراق آلات 120 غرفه‌دار و مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، قزوین و البرز حضور دارند.

مشارکت کنندگان بخش صنعت در زمینه‌های انواع ابزارآلات برقی، دستی، بادی، تراشکاری، جوشکاری، انواع ماشین آلات صنعتی شامل ماشین آلات برشکاری خم‌کاری و فرم دهی فلزات، لیفتراک، جرثقیل و تجهیزات انباری، لیزر، حکاکی، هیدرولیک، پنوماتیک و انواع تجهیزات صنعتی فعال هستند.

همچنین در بخش نمایشگاه صنعت چوب، مشارکت کنندگانی با زمینه فعالیت انواع ماشین آلات سی‌ان‌سی چوب، خراطی، برشکاری، خطوط رنگ کاری و ام‌دی‌ف، یراق آلات کابینت، چسب روکش و ترمووود حضور دارند.

این دو رویداد در فضایی بیش از 8 هزار متر مربع برگزار می‌شود و از برندهای حاضر در بخش صنعت چوب می‌توان به آریو چوب، نوین چوب، ویسپان و توسعه ماشین و همچنین در بخش نمایشگاه صنعت می‌توان به نام‌هایی از قبیل صبا الکتریک، دنلکس، کرون و سپاهان لیفتر اشاره کرد.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات و یراق آلات از تاریخ 20 تا 23 تیرماه همه روزه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، میزبان صنعت‌گران، صاحبان کسب و کار، متخصصان، کارشناسان و عموم شهروندان است.

اصفهان_راعی