به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکترمحسن قدیری، با اشاره به اینکه باید درتمامی سنین برای خانواده ها و فرزندان پرسنل و کارکنان برنامه های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم گفت:برای ارتقاء سطح سلامت و بهره مندی خانواده ها و کارکنان اقدام به احداث باشگاه شماره ۲ برای مجزا نمودن ورزش بانوان از آقایان نموده ایم .

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی انواع رشته های ورزشی درسالن ورزشی شهرک شهید محمد منتظری برای استفاده خانواده ها گفت: ما در زمینه ارتقاء تحصیلی دانش آموزان کارکنان نیز برنامه های زیادی داریم از جمله احداث هنرستان فنی و حرفه ای است تا ان شالله در آینده از این ظرفیت ها و تخصص ها استفاده کنیم .

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ، با اشاره به ضرورت توجه به شعار امسال که به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است گفت: باید در این سال به رشد تولید و مشارکت های مردمی بهای وافر داده شود ،رشد تولید زمانی حاصل میشود که مدیریت، سرمایه گذاری  و استفاده ازفناوری و تکنولوژی های به روز دنیا داشته باشیم که همه این ها سه راس مهم برای مدیریت است.

وی تصریح کرد: امروز سرمایه گذاری خوبی در حال انجام هستیم و ۶٫۲ میلیارد یوروپروژه در پالایشگاه اصفهان تعریف کرده ایم ، انواع تکنولوژی های روزدنیا را خریداری و به مجموعه پالایشگاه اصفهان وارد کرده ایم . علیرغم تمامی صحبت هایی که دررابطه با تحریم ها می شود اما ما همه این ها را پشت سر گذاشته ایم .

دکتر قدیری با اشاره به اینکه آموزش مدیران را شروع کرده ایم تا بتوانیم فرهنگ مدیر پروری را در کشور توسعه دهیم افزود: با تغییرات فراوان میدیریتی که در مجموعه داشته ایم مدیران قوی داریم که مهمترین بخش تولید ، سرمایه گذاری وآوردن تکنولوژی ها به وسیله مدیران توانمند در حال انجام است .

وی با اشاره به اینکه در طی ۲ سال قبل تاکنون به دنبال انجام برنامه ریزی استراتژیک در پالایشگاه اصفهان بوده ایم تا بتوانیم به اهداف خودمان تا سال ۱۴۰۵ تا ۱۴۰۷ دست یابیم  افزود:خوشبختانه  تمامی طرح هایمان را علیرغم تحریم ها به انتها خواهیم رساند و با تمامی توان طرح ها را در کوتاهترین مدت به پایان می رسانیم .

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ،همچنین به این مسئله اشاره داشت که به زودی شعبه دوم پالایشگاه اصفهان را درهرمزگان راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم به منابع دریا و خشکی دسترسی داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه ما قصد داریم با برنامه ای استراتژیک جزو ۸ پالایشگاه برتر منطقه قرار گیریم افزود:با اجرای برنامه های درازمدت در این شرکت می خواهیم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا قرار گیریم .

دکتر قدیری، با اشاره به اینکه نقش خانواده های کارکنان در موفقیت های پالایشگاه اصفهان بی بدیل است افزود:تمامی آورده سهامداران برای تکمیل طرح های زنجیره ارزش در پالایشگاه اصفهان اختصاص داده میشود ، امسال واحد تصفیه نفت سفید را راه اندازی خواهیم کرد که این طرح با سیستم تماما ایرانی راه اندازی خواهد شد؛ هدف گذاری ما این است که دیگر طرح های پالایشگاه را با ۹۵درصد تجهیزات ایرانی تکمیل نماییم.

وی با اشاره به اینکه درشرکت مشعل پویا به اسم شاهین شهر و با برند شاهین محصولات ابراز دقیق و ECD ،آنالیزرهای تشخیص آتش و اطفاء را تولید خواهیم کرد افزود: درداخل کشور برای اولین بارمحصولات صنایع تولید در مشعل پویا تولید خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ،با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان در زمینه تولید محصولات مورد نیاز صنایع گام برداشته و بزرگترین مرگ بر آمریکا همین کار کردن است ؛ارزش سهام پالایشگاه امارات اکنون یک تریلیون دلار است و این در حالی است  که علیرغم وجود ظرفیت های بسیار در کشور هنوزازاین ظرفیت ها بهره برداری های لازم نشده است .

1-524-750x430