به گزارش اکونا پرس،
به نقل از وبدا، دکتر محسن درخشان افزود: تعداد ۵۲ نفر از فارغ التحصیلان رشته های بالینی در مقطع تخصص جهت انجام خدمات مورد تعهد، اعزام گردیده اند که حسب نیاز در بیمارستانها و مراکز درمانی در سطح استان توزیع و مشغول ارائه خدمات می باشند.
وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۶ متخصص در شهرستان لردگان، ۷ نفر در شهرستان شهرکرد، ۹ نفر در شهرستان بروجن که یک متخصص با پوشش شهرکرد می باشد، ۱۰ متخصص در فارسان ، ۸ نفر متخصص در اردل و ناغان و ۲ نفر در جونقان مشغول به خدمت هستند.
وی اظهار داشت: همچنین تعداد سه پزشک فوق تخصص نیز در این دانشگاه جهت گذراندن خدمات مورد تعهد خود فعالیت می نمایند.
به گفته وی، از ۵۲ پزشک متخصص و فوق تخصص توزیع شده در سطح مراکز درمانی و بیمارستان های استان، ۲ متخصص در رشته آسیب شناسی، ۲ متخصص در رشته ارتوپدی،‌۴ متخصص در رشته بیهوشی، ۸ متخصص در رشته بیماری های داخلی، ۳ متخصص در رشته قلب و عروق، در رشته های بیماری های اعصاب، پوست و توانبخشی نیز هر کدام یک متخصص توزیع شده است.
دکتر درخشان ادامه داد: در رشته های جراحی عمومی ۳ متخصص، چشم ۲ متخصص، رشته رادیولوژی ۴ متخصص، روانپزشکی ۴ متخصص، زنان و زایمان ۵ متخصص، طب اورژانس ۳ متخصص، کودکان ۵ متخصص و در رشته های طب کار، گلو- بینی و جراحی سر و گردن، پزشکی هسته ای و جراحی مغز و اعصاب نیز هر کدام یک پزشک متخصص در مراکز درمانی و بیمارستان های استان توزیع شده است.