به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر ، مدت زمان اجرای این تفاهم نامه را دو سال عنوان کرد و اظهار داشت: تفاهم نامه مذکور در راستای ارتقاء راه های روستایی و مشارکت در تامین مالی جهت اجرای پروژه های اولویت دار این حوزه منعقد گردید. 

وی ادامه داد : در تفاهم نامه مذکور ، عملیات 250 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه های روستایی به تفکیک 175 کیلومتر عملیات احداث ، تکمیل و آسفالت و 75 کیلومتر عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه های مذکور اجرایی می گردد. 

مهندس نجفی محورهای مواصلاتی استان را در شمار شریان‌های مهم کشور خواند و  بهسازی راه‌های روستایی ، تسریع در توسعه راه‌ها و رسیدگی به مشکلات این بخش بویژه حوزه حمل نقل را بسیار مهم و از دغدغه‌های عمرانی استان عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان ساخت : قرار گرفتن ظرفیت‌ها در کنار هم، منجر به رفع مشکلات هم استانیها  شده ، لذا امیدواریم در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، شاهد اجرای پروژه‌های توافق شده به صورت هم افزا و هماهنگ باشیم.

وی  با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد حمل‌و نقل استان در حوزه حمل‌و نقل جاده‌ای انجام می‌شود، افزود: اکنون 10400 کیلومتر راه ارتباطی در استان وجود داشته که ایمن سازی و ارتقای آنها می تواند نقس بسیار موثری در توسعه استان ، افزایش اشتغال و کارآفرینی و همچنین تسهیل و تسریع حمل محصولات کشاورزی داشته باشد.