به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، با اشاره به رسالت این کارگروه در ایجاد اشتغال، ارتقاء رفاه اقتصادی و عمومی، نقش شهرکهای صنعتی در زمینه اشتغال را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اولویت بخشی توسعه شهرکهای صنعتی موجود و ایجاد شهرکهای صنعتی جدید، برای صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی بویژه در مناطق مرکزی، غربی و بالادست، باید با جدیت دنبال شود.

استاندار مازندران افزود: در همین راستا با واگذاری ۱۰۰۰هکتار به شهرکهای صنعتی در شرق مازندران ۱۰۰درصد اراضی شهرکهای صنعتی در استان افزایش یافت.

وی بیان داشت: تأمین اعتبار شهرک صنعتی ۱۰۰۰ هکتاری شرق مازندران در دستور کار قرار گرفته است و می توان اذعان کرد که با فعالیت این شهرک صنعتی، تحرک اقتصادی قابل ملاحظه ای را شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه استقرار صنایع در شهرکهای صنعتی و گسترش این شهرکها یک ضرورت برای آینده است تصریح کرد: شهرک صنعتی ۶۰هکتاری شهدای محمودآباد و شهرک صنعتی گردشگری ۲۰هکتاری رامسر در این جلسه مصوب و نهایی شده است که در راستای حل مشکل تراکم واحدهای صنعتی آمل و محمود آباد ۶۰هکتار به شهرک صنعتی شهدای محمودآباد اضافه گردید تا شاهد رفع مشکل این شهرک صنعتی، حداقل برای یک مدت مشخص باشیم.

حسین زادگان یادآور شد: بررسی موضوع تملک شهرک صنعتی امام خمینی در راستای توسعه این شهرک، در دستور کار جلسه امروز قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مقرر گردید به سرمایه گذارانی که علیرغم دریافت زمین در سنوات گذشته قادر به فعالیت نبودند مهلت کوتاهی داده شود تا در بازه زمانی مشخص، اقدام به آغاز عملیات اجرایی برای احداث واحدهای تولیدی خود نمایند چرا که معتقدیم باید زمینهای این چنینی در اختیار کارآفرینان واقعی قرار بگیرد که انگیزه بیشتری برای فعالیت و تولید دارند.