به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی محمدی رئیس عقیدتی و سیاسی قرارگاه لشکر 16 در سخنان کوتاهی  وخداقوت به کادر درمان در بحران کرونا گفت: جبهه سلامت، جبه مهم و خطیری است. کادر درمان با عشق از سلامت مردم دفاع می کنند.

رئیس عقیدتی و سیاسی قرارگاه با اشاره به ارزشمندی کار درمان، ادامه داد: این ارزش بزرگی است  و ما کادر درمان را حماسه سازان جبهه سلامت می دانیم و از همه آنان تقدیر و تشکر داریم.

در ادامه، امیر جلالی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 با  تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، گفت: برحسب وظیفه، برای قدردانی از خدمات حوزه سلامت در بحران سخت و طاقت فرسای کرونا اینجا هستیم و از خداوند متعال برای شما و همکاران آرزوی سلامتی داریم. امیر جلالی به همکاری های بین بخشی در مقابله با کرونا اشاره کرد و از آمادگی ارتش برای همکاری بیشتر خبر داد و افزود: ارتش در هر زمان و هر جایی که متولیان سلامت بخواهند، حاضر و آماده همکاری است. دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز با ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از حضور جمعی از فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 16، از خدمات و حمایت های جانانه ارتش در بحران کرونا سپاسگزاری کرد و افزود: در این بحران ارتش به خوبی در امر عبور و مرور مردم مداخله کرد و این مداخله خیلی محترمانه و اثرگذار بود، بطوری که در فروکش کردن بیماری به ما خیلی کمک کرد. رئیس دانشگاه با ارایه گزارشی مختصر از وضعیت روز کرونا در استان ادامه داد: ما منتظریم تا نتایج اجرای طرح شهید سلیمانی را شاهد باشیم و امیدواریم که شاهد کاهش بار بیماری باشیم.

دکتر نامدار افزود: یکی از علل کاهش بار بیماری در موج اول کرونا در قزوین، استقرار ارتش در بیمارستان رحیمیان و ارایه خدمات مطلوب به بیماران بود. رئیس دانشگاه ادامه داد: در کنار خدمات مشترک درمانی که برای بیماران داریم، می توانیم کار مشترک پژوهشی نیز داشته باشیم تا از تولیدات دانش بنیان مردم استفاده کنند.