به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم اهدای ۳۷۱ جهیزیه به نوعروسان استان قم که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن به پیامبر صلوات الله علیه می‌فرماید ما به تو کوثر عطا کردیم و بسیاری از مفسران یکی از مصادیق کوثر را حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دانسته اند.

وی با بیان اینکه عنوان خیر کثیر نسبت فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها نیز صادق است، گفت: حضرت زینب سلام الله علیها از مصادیق بارز خیر کثیر هستند که در طول عمر خود پشتیبان پدر و دو برادر بزرگوار خود و در حقیقت پشتیبان ولایت بودند که مهمترین تأثیر ایشان نقش آفرینی در واقعه کربلا است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها اهل بیت علیهم الاسلام را هدیه و نعمت خداوند به پیامبر صلوات الله علیه و امت اسلام دانست و ابراز کرد: هر امتی در هر زمانی که قدر این نعمت را دانستند و از آن پاسداری و مقاومت کردند خداوند آنان را از برکات آن بهرمند کرد و عاقبت بخیری را برای خود رقم زدند.

وی اظهار کرد: همانطور که در واقعه کربلا حضرت زینب سلام الله علیها را به اسارت بردند و به ایشان جسارت کردند در عصر ما هم عده ای به حرمشان حمله کردند و قصد جسارت داشتند ولی مردم غیرتمند و ولایت‌مدار ایران و سایر کشورها از این حرم دفاع کردند و خدا هم نصرتش را نصیبشان کرد.

آیت الله سعیدی کمک های مؤمنانه با حفظ کرامت و احترام اشخاص را مورد خوشنودی اهل بیت علیهم السلام دانست و افزود: انتظار می‌رود مؤمنین در این زمینه همواره فعال باشند و آمار افزایش بیش از ۹۰ درصدی کمک‌های مردم در سال جاری نشان می‌دهد که مردم به خصوص در روزهای سختی به این امر خیر توجه ویژه دارند و محب خدا و اهل بیت علیهم السلام هستند و به کمیته امداد امام خمینی(ره) اعتماد دارند.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و نامگذاری این روز به عنوان روز پرستار، ابراز کرد: پرستاران عزیز با تمام وجود به مبتلایان و بیماران خدمت می کنند و همین که بیمار احساس می‌کند که می خواهند سلامتی را به او برگردانند بهترین کمک به بیمار است.