به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، مراسم معارفه سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج شهید عسگری با حضور محمد کاظم پورامینی قائم مقام تولیت و معاونین مسجد مقدس جمکران و همچنین سرهنگ کبیری معاون هماهنگ کننده سپاه استان و سرهنگ جعفری سرپرست ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد.

سرهنگ کبیری در این مراسم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رابطه بسیج و امام زمان(عج) اظهار کرد: ایشان می فرمایند  بسیج به معنی حضور آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است. لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) مهدی موعود عزیز، یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.

وی ادامه داد: با عنایت تولیت مسجد مقدس جمکران و سردار احمدی این اتفاق مبارک در مسجد مقدس جمکران رقم خورد و پایگاه بسیج در این پایگاه عظیم تشیع شکل گرفت و و نقطه عطفی شد تا منویات رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشاند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ضمن تقدیر از سرپرست پیشین این حوزه مقاومت خاطرنشان کرد: امیداریم این تغییر بتواند با برنامه های خاصی که برای این حوزه مقاومت ایجاد می کند بتواند تفکر بسیجی و انتظار حقیقی را در دلها روشن کند.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه خدمت به امام زمان(عج) در تعالیم اهل بیت(علیهم السلام) گفت: در فرمان بنای این مکان مقدس حضرت ولی عصر(عج) فرمودند به مردم بگو به این مکان رغبت کنند و آن را عزیز دارند.

وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه است که اساس آن بر تقوا بنا شده و نائب امام زمان(عج) آن را بنیانگذاری کرده است و خون هزاران شهید پای این درخت تنومند که امروز سایه اش را گسترده کرده و خدمات مختلفی را به مردم ارائه می دهد، ریخته شده است.

پورامینی خاطرنشان کرد: امیدواریم در فصل جدید فعالیت حوزه مقاومت بسیج مسجد مقدس جمکران تحولات خوبی رخ دهد و ما نیز با تمام توان در خدمت بسیج و اهداف بلند آن خواهیم بود تا بتواند به عنوان بازوی توانمند این مکان مقدس به عاشقان و منتظران حضرت خدمت کند.

ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائرین و سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست اظهار کرد: این حوزه به نام شهید مدافع حرم شهید عسگری مزین شده که از خادمان مسجد مقدس جمکران نیز بودند.

وی ادامه داد: فعالیت های این حوزه با سه اصل انسجام، انتظام و التزام ادامه خواهد یافت و ان شالله بتوانیم حوزه مقاومت مسجد مقدس جمکران را به عنوان ویترین فعالیت های بسیج و سپاه قم در معرض دید بیش از ۲۰ میلیون زائر این مکان مقدس قرار دهیم.

در پایان این مراسم نیز خمیدی سرپرست پیشین این حوزه مقاومت گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی و آغاز به کار این پایگاه را ارائه کرد.