به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی به آیت الله سعیدی، تمدید و ابقای ایشان در سمت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام علیها را تبریک گفت.

متن پیام شهردار به این شرح می‌باشد:

بسمه تعالی

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که متنعم به برکت نعمت‌های بیکرانش هستیم. میزان عنایت و اهتمام به هر نعمت به ساحت اندیشه، بسط دانش و عمق بینش وابسته بوده و یکی از نمودهای جلوه ویژه آن که همواره در این فضای معطر و معنوی استشمام می‌گردد، شمیم عطر همجواری و توفیق خوشه چینی از خوان پربرکت بانوی کرامت و افتخار شهر قم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.

خلق جلوه‌های ویژه خدمت در سایه سار عبودیت و ارادتمندی به درگاه حق تعالی، هنر خاصان این درگاه نورانی است که هر چه ژرفای نیت و صفای آن صیقل یابد تاثیر و ماندگاری آن فزون تر خواهد شد. بحمدالله نیت خالصانه و تلاش صادقانه حضرتعالی که از خاندان علم و شهادت می‌باشید، در دوران خدمت در این آستان نورانی که قبله عشاق بوده و درکنارش زمزم علم و معرفت حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و فرهنگی جاریست، بازتاب وظیفه شناسی و پژواک توانمندی است.

استمرار این مسئولیت طی حکم حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مهر تاییدی بر توانمندی حضرتعالی در کسوت تولیت و کسب موفقیت‌هایی است که قطعا عنایات حضرت کریمه می‌باشد.

بی شک خداوند متعال خادمان متعهد را که دغدغه خدمت‌رسانی و فراهم‌سازی فضایی معنوی برای مجاوران و زائران دارند را مورد لطف و عنایت خود قرار خواهد داد و کرم بی‌منتهای خویش را پیوست فعالیت و زندگی آنان خواهد نمود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت‌های خستگی ناپذیرتان، از ایزد منان می‌خواهم در سایه سار عنایات خاصه بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحت رهبری‌های خردمندانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی همواره پیروز، سربلند و موفق باشید.

شهرداری قم، کمافی السابق خدمت به  این خطه آسمانی را افتخار خود دانسته و آماده همراهی‌ها و همکاری‌های مجدانه می‌باشد.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم