به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی دانشگاه؛ دکتر رضایی نور رئیس و دکتر راستی مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم به همراه دکتر روحانی مدیر انجمن کنترل کیفی استان  و مهندس خاکی رئیس اتاق بازرگانی استان از شرکت پلاستیک مرکز قم بازدید کردند.

در این بازدید  بخشی از مشکلات و معضلات صنعت استان مورد بحث و برررسی قرار گرفت. از جمله این مشکلات کاهش صادرات محصولات صنعتی استان به عراق می باشد . همچنین صادرات محصولات صنعتی استان به کشور های  قطر و عمان مطرح شد که البته می بایست استانداردهای مربوط به صادرات  به این کشورها مورد بررسی قرار گیرد.

تولید و بازاریابی قالب های تزریقی و پت در استان با مشکلاتی مواجه است که مقرر شد  دانشگاه صنعتی قم با حضور اساتید و دانشجویان نخبه و فعال با بازاریابی مناسب این محصولات به جامعه هدف و تهیه مجموعه ای از این قالب ها جهت ارائه به صنعتگران، این مشکل صنعت استان را حل نماید.

همچنین مشکل مصرف بالای برق قالب های پت از طریق گرم کردن قالب ها به وسیله روغن داغ توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه حل شود.

در انتهای این بازدید مقرر شد که با انعقاد تفاهم نامه ی آموزشی و پژوهشی فی مابین دانشگاه صنعتی قم اتاق بازرگانی استان، دانشگاه صنعتی قم در رفع مشکلات و معضلات صنعت استان همکاری لازم را داشته باشد.