به گزارش اکونا پرس،

مهدی کعبی در جمع خبرنگاران از تحویل بیش از ۲۰۰ واکسن آنفولانزا به خانواده شهدا، جانبازان خبر داد و گفت: با هماهنگی تهران، امسال موفق به دریافت ۲۵۰ واکسن آنفولانزا برای تحویل به خانواده شهدا و جانبازان شدیم.

وی با اشاره به شیوع موج سوم کرونا در جامعه افزود: در راستای حمایت بهداشتی از خانواده های معظم شاهد و جانبازان معزز، طی تفاهم نامه ای با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، فرآیند تزریق رایگان در منزل و بعضا در شبکه بهداشت مشخص و انجام شد.

*ملاقات های مردمی به صورت تلفنی و حضوری همه روزه در بنیادشهید و امور ایثارگران پاکدشت انجام می شود

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت با تاکید بر جایگاه والدین شهدا در جامعه افزود: خدمت گزاری در هر زمانی مقدرور و قابل انجام است، در شرایط امروز که ویروس منحوس کرونا در جهان جولان می دهد بر خود واجب می دانیم که از والدین شهدا و جانبازان حمایت کرده و کارها و مشکلات شان نیز به صورت تلفنی پیگیری و مرتفع می شود.

وی تصریح کرد: در صورت تمایل خانواده ها به صورت مراجعه حضوری، تلاش می کنیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اعم از زدن ماسک، استفاده از الکل به عنوان ماده ضدعفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سریعا به مشکلات رسیدگی شود.

* بسته های معیشتی ویژه خانواده شهدای مدافع حرم توزیع شد

کعبی در ادامه به توزیع بسته های معیشتی اشاره کرد و افزود: به یاری خدای متعال و حمایت حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت، همه خانواده معظم شهدا از بسته های معیشتی در شب یلدا بهره مند شدند.

* بسته های یلدایی به دست جانبازان زیر ۲۰درصد رسید

وی افزود: با تشکیل کارگروه رسیدگی به مشکلات اقتصادی جامعه هدف بنیاد شهید، در نخستین گام توانستیم به بخشی از جانبازان ۲۰ درصد رسیدگی درمان و بسته های کمک معیشتی داشته باشیم.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با اجرای اهداف بلندمدت، میان مدت و بلند مدت و رایزنی با ادارات شهرستان امید است بتوانیم قطار حرکتی بنیاد شهید را در راستای رفع موانع تولید و اشتغال و رفع مشکلات معیشتی زمان های مشخص شده به سر منزل مقصود برسانیم و شرمنده شهدا و جامعه معززشان نشویم.

کعبی گفت: حمایت مسئولان شهرستان از خانواده های معظم شهدا و جانبازان ستودنی است امید است با این رویکرد بتوانیم با تشکیل ستاد فرهنگی، گام های خوبی در حوزه ایثار و شهادت در المان های شهری و مدیریت شهرسازی شهرستان برداریم.