به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دبیقی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در نشست با سورانه رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس شفیعی شهردار اراک و جمعی از مدیران شهرداری گفت: شهر اراک به سمت یک کلانشهر توسعه یافته در حال حرکت است.

وی افزود: اقدامات خوب و ارزشمندی در شهر، توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اراک انجام شده است که می‌توان نمره بسیار خوبی را در حوزه مدیریت شهری، به ایشان داد.

دبیقی در ادامه این نشست، پروژه پیاده راه امیرکبیر را جزء یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری اراک برشمرد و تاکید کرد: این پیاده راه چهره مرکز شهر را تغییر داده و حاصل آن رضایت مندی شهروندان است، لذا در این راستا از شهردار اراک که مدیری توانمند در حوزه مدیریت شهری است و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در این نشست خاطر نشان کرد:بنده اعتقاد دارم پاکیزگی و زیبایی شهر اراک در طول دو سال گذشته، نمود بیشتری پیدا کرده و صدا و سیما در گزارشات مردمی و برنامه‌های متعدد، این موضوع را به وضوح دیده و همچنین به تصویر کشیده است.

دبیقی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در پایان گفت:به عنوان یک شهروند و یک مدیر، از زحمات و تلاش های صادقانه مهندس شفیعی شهردار اراک در حوزه مدیریت شهری، تشکر و قدردانی می نمایم.