به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با قدردانی از مدیریت مطلوب و بدون حاشیه پروژه اصلاح رینگ غربی آبرسانی قم گفت: شرکت آب و فاضلاب استان در این پروژه نشان داد که به خوبی با اصول و قواعد مدیریت بحران آشنا است.

وی ضمن اینکه از دستگاه‌های اجرایی استان خواست از این اقدام آبفا در اجرای پروژه‌های خود الگوبرداری کنند، اظهار داشت: اصلاح رینگ غربی آبرسانی شهر از مسائل بسیار مهمی بود که می‌توانست تبعات و پیامدهای مختلفی داشته باشد اما با هماهنگی خوب دستگاه‌های استان، به تجربه موفقی تبدیل شد.

استاندار قم از تمام دستگاه‌ها و کسانی که در اجرای موفق این پروژه همکاری کردند تقدیر و خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از این تجربه برای مدیریت موضوعات پیش رو استفاده کنیم و فعالیت‌هایمان را با ترسیم برنامه‌ریزی و سناریونویسی به پیش ببریم تا به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی همچنین از صداوسیما و سایر رسانه‌های استان نیز که در اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار مربوط به پروژه اصلاح رینگ غربی شهر مشارکت جدی داشتند قدردانی و تأکید کرد: امیدواریم این مشارکت همچنان در خصوص اطلاع‌رسانی اصلاح الگوی مصرف ادامه داشته باشد ضمن اینکه مردم نیز باید در مصرف بهینه سوخت و انرژی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از ابعاد مختلف اجرای پروژه اصلاح رینگ غربی آبرسانی شهر قم پرداخت و گفت: عملیات اجرایی این پروژه بزرگ با حمایت استاندار محترم، معاونین استاندار، نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی و همراهی کم‌نظیر دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین همکاری خوب مردم عزیز استان به انجام رسید.

دکتر علی جان صادق پور با اشاره به آبرسانی حدود نیمی از جمعیت شهر قم از رینگ غربی یادآور شد: با پیش‌بینی‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر دستگاه‌ها، اطلاع‌رسانی از طریقه رسانه‌ها و تعامل مردم، هیچ‌گونه مشکلی در طول زمان اجرای این پروژه نداشتیم.

وی رفع نشت خط انتقال 1400 میلی‌متر و تعویض شیرآلات و اتصالات فرسوده رینگ غربی آبرسانی شهر قم را از جمله مراحل اجرای این پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پروژه بزرگ و پیچیده با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات طی سه روز کار شبانه‌روزی و زودتر از زمان پیش‌بینی شده به انجام رسید.

در پایان این جلسه استاندار قم از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم و سایر دستگاه‌هایی که در عملیات اجرایی اصلاح رینگ غربی آبرسانی قم همکاری داشتند قدردانی کرد.