به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، علیرضا عبدی ضمن اشاره به این موضوع که اغلب دوره‌های آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، افزود: طی ۱۰ ماهه گذشته دوره‌های مختلفی از جمله «روش های حل مسأله TRIZ»، «اصول و فنون مذاکره» و «حقوق شهروندی در نظام اداری» به صورت مجازی و حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را رشد علمی کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت عنوان کرد و افزود: آموزش، همواره یکی از اولویت‌های شرکت گاز استان، ارتقای سطح دانشی کارکنان است.

به گفته وی در برگزاری دوره‌های آموزشی بهسازی و آموزش نیروی انسانی و ارتقاء دانش و آگاهی کارکنان در زمینه‌های تخصصی، کاربردی و مدیریتی با هدف افزایش بهره‌وری مورد تأکید شرکت گاز استان قم می‌باشد.

ایشان بیان داشت: این شرکت با تهیه تقویم آموزشی سالیانه برای تمامی پرسنل و برگزاری دوره‌های شغلی، بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی و HSE و نیز با بهره‌مندی از اساتید مجرب و متخصص در هر زمینه به اهداف تعیین شده دست یافته است.

عبدی با اشاره به اهمیت و لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و نیز وجود محدودیت‌های کرونایی افزود: دوره‌ها بر اساس اولویت‌های زمانی و ماهیتی به صورت مستمر برگزار می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.