به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،نخستین جلسه کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان قم با حضور قائم مقام کمیته امداد استان قم و اعضای این کمیته در اداره کل کمیته امداد استان قم برگزار شد.

 عباس جوشقانیان، قائم مقام کمیته امداد استان قم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بی نظیر با ویژگی های خاص است که پیام خود را به تمام دنیا فرستاده است.

وی ضرورت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده و دستاوردهای انقلاب به مردم را خاطر نشان و اظهار کرد: این دستاوردها باید به نسل جوان منتقل شود.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه اقدامات این کمیته نیز باید در جهت اعتلای انقلاب، کمک به محرومان و حمایت از مقام معظم رهبری (ره) باشد تأکید کرد: باید طوری اطلاع رسانی شود که نسل جوان ما اقناع شود.

وی انتخاب کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر به عنوان کمیته برتر استان در سالهای گذشته را حاصل همدلی و تلاشهای اعضای این کمیته دانست و افزود: فراهم سازی زمینه های خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و محرومان از اهداف اصلی تشکیل این کمیته است.

این جلسه با حضور نمایندگان بهزیستی، هلال احمر، بنیاد مسکن،دانشگاه علوم پزشکی و صندوق کارآفرینی امید در سالن جلسات کمیته امداد استان قم برگزار شد.