به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، دکتر علیرضا زاکانی در این دیدار ضمن تکریم مقام شامخ خانواده معظم شهدا افزود: نظام جمهوری اسلامی همواره مدیون خونهای پاک شهدا و ایثار و صبر خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: خدمت به  این عزیزان مایه افتخار است، امید است بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا پاسدار ارزشهای ایشان در جامعه باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار با اشاره به تقدیم 6000 شهید و 12000جانباز از استان قم در دوران دفاع مقدس گفت: امروز مفتخریم خدمت گزار 80 هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در استان قم هستیم .

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: دیدار از خانواده معظم شهدا موجب دلگرمی این عزیزان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تقویت انگیزه خدمت رسانی است.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا پرچم های عزت و افتخار نظام اسلامی هستند و امید است با دعای خیر ایشان بتوانیم در مسیر خدمت به این قشر ارزشمند گام های موثرتری برداریم.

همچنین در این روز  نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و جمعی از خادمان شهدا مزار مطهر شهدای گلزار امامزاده ابراهیم (ع) را گلباران و عطر افشانی کردند.

علی محمد از طریق بسیج عازم جبهه های حق علیه باطل شد. وی در بهمن ماه سال 1361 در رقابیه به شهادت رسید. برادرش محمود نیز در بهمن سال 1381 در درگیری با قاچاقچیان موارد مخدر در ارتفاعات کرمان به شهادت رسید.