به گزارش اکونا پرس،

به نقل از باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر استان قم، در نشستی که با حضور اعضای باشگاه و رابطین خبری معاونت ها و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد مسئول، دبیر و اعضای اصلی باشگاه به تشریح فعالیت انجام شده پرداخته و ضمن ارائه نظرات در راستای پیشبرد به رایزنی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این جلسه با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی و باشگاه خبرنگاران نسبت به انتشار اخبار فعالیت های جمعیت هلال احمر گفت: باشگاه خبرنگاران استان قم پتانسیل فوق العاده بالایی در پیشرفت اهداف جمعیت دارد و ما باید از این پتانسیل باشگاه بهره بگیریم و جایگاه هلال احمر را ارتقاء دهیم.

بهرامی با اشاره به اینکه بی غرضی و بی طرفی در انتشار اخبار هم از جمله اهداف هفتگانه هلال احمر است، عنوان کرد: تمامی اخبار منتشره شده از سوی باشگاه خبرنگاران باید بدون جهت گیری ارگان ها و معاونت ها باشد و هدف اصلی ارتقای کیفیت اطلاع رسانی در جمعیت هلال احمر و فعالیت های انجام شده است و در این مسیر از هرگونه بزرگنمایی باید پرهیز کنیم.

بهرامی با اشاره به اینکه باید آموزش و ارتقای کیفیت اطلاع رسانی امدادی و بشردوستانه را در راس امور قرار دهیم گفت: با توجه به اینکه آموزش های صحیح در حوزه خبر و روابط عمومی می تواند تصویر بسیار خوبی از فعالیت های داوطلبانه اعضای جمعیت داشته باشد، باید بستری فراهم شود تا اعضای باشگاه خبرنگاران بتوانند با شیوه های تولید رسانه ای به روز آشنا شده و از این پتانسیل های عالی برای بهبود عملکردها استفاده شود.

سید حسین میررضایی، مسئول باشگاه خبرنگاران قم نیز با شرح ساختار باشگاه خبرنگاران داوطلب از زمان آغاز به کار رسمی باشگاه بیان کرد: باشگاه خبرنگاران از چند ماه گذشته فعالیت عملیاتی خود با ارائه فرم ثبت نام و فراخوان ملی و استانی و جذب علاقه مندان به کار خبری به طور رسمی آغاز کرده است که با استقبال خوبی از سوی اعضای جمعیت هلال احمر مواجه شده است.

میررضایی با تاکید بر شناسایی افرادی مستعد و توانمند و جذب آنها برای یاری در اطلاع رسانی هلال احمر اظهار داشت: باید افراد علاقمند و توانمند را جذب کنیم تا بتوانیم از توانایی های بالقوه و بالفعل آنها در زمینه‌های آموزش و تولید محتواهای رسانه ای استفاده کنیم.

وی با تشریح فعالیت های باشگاه خبرنگاران قم و کسب رتبه های سوم کشوری در ارزیابی های صورت گرفته در این مدت افزود: اعضای باشگاه خبرنگاران قم در این مدت بیش از 50 محتوای مکتوب، چندرسانه ای و مجازی تولید کرده و تعدادی از این تولیدات، در پایگاه های خبری باشگاه، شامل؛ سایت رد نیوز، آپارات و اینستاگرام منتشر شده است.

یادآور می شود: در پایان این نشست احکام دبیر و اعضای کمیته های باشگاه در قم اعطا شد.