به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سکایی نیوز ؛ دکتر حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگارما ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد : طبق فرمایشات امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی انفجار نور بوده و امروز خرسندیم بگوییم جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت ایستاده و مستقل ترین کشور در دنیا است .

وی افزود: دشمن امروز فشار زیادی آورده و افرادی معتقد بودند اگر مذاکره نکنیم جنگ رخ می دهد که مقام معظم رهبری با بصیرت فرمودند نه جنگی رخ می دهد و نه مذاکره ای، اگر ما پشت سر مقام معظم رهبری باشیم قطعا به کشور آسیبی نخواهد رسید .

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته ای، نانو و توانمندی‌های دفاع یک ابر قدرت است و در بسیاری از زمینه های علمی نیز جز 7 کشور اول دنیا هستیم .

نماینده مردم زاهدان گفت : خوشبختانه در استان سیستان و بلوچستان 3 دانشگاه علوم پزشکی مستقل داریم که در استان های دیگر این تعداد دانشگاه قابل مشاهده نیست و همچنین شهر زاهدان نیز به عنوان شهر دانشگاهی مطرح می باشد .

دکتر شهریاری گفت: مقام معظم رهبری بیشتر از تمام مسئولان بفکر مردم و محرومیت های سیستان و بلوچستان است و تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون دلار برای زیرساخت ها از صندوق توسعه ملی پرداخت شده  که این نشان از دقت و توجه ایشان به استان است .

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: برخی از دولت ها می‌آیند و از ظرفیت مردم استان در انتخابات بهرمند می شوند اما متاسفانه پس از مسئولیت گرفتن آنچنان که باید به قول و قرار هایشان عمل نمی‌کنند امیدواریم برای دولت بعدی بتوانیم از کاندیداها قولی بگیریم که در توانشان باشد .