به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم با گرامیداشت ایام دهه فجر و مناسبت‌های حماسی ماه بهمن، اظهار داشت: ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات والفجر ۸ و سالروز عملیات آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا از مناسبت‌هایی است که هر کدام باید به طور ویژه مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: سیدالشهدا (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاء سیره جدش رسول الله (ص) قیام کرد و حضرت امام (ره) فلسفه قیام و نهضت را احیاء سنت پیامبر (ص) و سیره سیدالشهدا (ع) عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: در عصر حاضر، این امام خمینی (ره) بود که در استمرار قیام سیدالشهدا (ع)، اسلام را در جهان و شیعه را در ایران زنده و سربلند کرد.

وی افزود: حضرت امام (ره)، به مستضعفان عالم عزت بخشید و آنان را در مقابل ظلم و ستم بیدار کرد و چهره ظلم و بیداد را رسوا نمود.

فلاح‌زاده با مقایسه آماری پیشرفت‌های ایران اسلامی نسبت به دوران قبل از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اگر شاه خائن در ایران بود، اکنون چیزی به نام شیعه و فرهنگ اهل بیت (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) وجود نداشت و از این شکوهی که امروز در حرم‌های اهل‌بیت (ع)، نماز‌های جمعه و برگزاری جلسات دعا و نیایش مشاهده می‌کنیم، خبری نبود.

وی عنوان کرد: اگر حضرت امام (ره) و علمای همراه ایشان و نیز فرماندهان شجاعی همچون شهید زین‌الدین در لشکر ۱۷ و دیگر فرماندهان رشید نیرو‌های مسلح در جبهه نبودند، صدام تا عمق خاک ایران نفوذ می‌کرد.

فرمانده ارشد جبهه مقاومت ادامه داد: امروز هم چنانچه پیشتازی مردم و روحانیت و رشادت جبهه مقاومت نبود، داعش، سوریه و عراق را فتح و حرم‌ها را با خاک یکسان می‌کرد و تا عمق کشور‌های اسلامی پیش می‌رفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه افزود: این افتخارات که موجب سرافراز ایران اسلامی و جهان اسلام شده از هنر و برکت ولایت فقیه است.

وی با ذکر این نکته که آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور مستمر در حال طرح‌ریزی توطئه علیه ما هستند، تصریح کرد: ما وارث سیدالشهدا (ع) و گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم و همانگونه که امام بزرگوارمان وعده فتح سنگر‌های کلیدی جهان توسط اسلام را دادند، ان‌شاءالله پرچم اسلام را در سرتاسر جهان به اهتزاز در خواهیم آورد.