به گزارش اکونا پرس،

به نقل  از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی، سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این خصوص گفت: در سه روز ابتدایی این جشنواره در قم فیلم‌های «بی‌همه‌چیز» به کارگردانی محسن قرایی، «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، «رُمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری به روی پرده رفته‌اند.

وی ادامه داد: در این دوره بلیت‌فروشی از طریق سه سامانه ایران‌تیک، سینماتیکت و گیشه‌هفت انجام خواهد شد و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان تعیین شده است. در این دوره، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

رضوانی تصریح کرد: همچنین با توجه به شرایط کرونا و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، حداکثر ۳۰ درصد به ظرفیت میزبانی سالن‌های سینماهای مردمی از جمله سینما ونوس فم اختصاص داده شده است و موازین بهداشتی به طور کامل با حضور عباس اسکندری رابط بهداشت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه سانس‌ها کنترل و پیگیری می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: همچنین جلسات نقد و بررسی آثار اکران شده با حضور برخی هنرمندان طلبه دفتر تبلیغات اسلامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سینمایی، سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان تاکید کرد: 10 فیلم دیگر حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نیز در روزهای آتی و طبق همان برنامه اکران خواهد شد.